recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 15" fladskærm og Vogel-beslag VFW 132
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket15" fladskærm og Vogel-beslag VFW 132

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Emne: 15" fladskærm og Vogel-beslag VFW 132
    Sendt: 30-September-2008 kl. 16:27

Hejsa...

Jeg har et ønske om at opsætte en 15" fladskærm i soveværelset - bare som en start og evt. senere få en større skærm.

Jeg var forbi FØTEX - sorry men mine forældre har i sin tid købt fladskærmen der  - og der gav ekspedienten mig dette beslag i hånden og sagde det var løsningen. Der var selvfølgelig også en lidt billigere version. MEN Vogel går man jo ikke forkert af. Så de Kr. 50,- skal da ikke gøre noget...

Nu er jeg så ved at kigge på pakken for VOGEL VFW 132-beslaget og der står at beslaget er til fladskærme fra 23-32",og kan bære op til 35 KG. Men jeg har prøvet at holde beslaget op imod fladskærmen (15") og hullerne til skruerne passer som en "mis"... Dette beslag kan så kippes til en fast vinkel og IKKE drejes, men der stod et andet beslag ved siden af som også kunne drejes.

Nu er jeg så kommet i tvivl og søger hjælp til om vi ikke er godt tjent med dette beslag, som har udvidelses-mulighederne op til 32" fladskærme senere. Men det kan jo som sagt ikke drejes og mountes kun i 1 fast-indstillet vinkel, selvfølgelig efter eget valg.

Hvad har I andre gjort og overvejer at gøre i soveværelset. Dette beslag skal mountes direkte midt for dobbelt-sengen. Og soveværelset er ikke det største.

Faktisk skal det være lige ved fodenden af sengen og hvor højt skal man så hænge det?

Håber der er nogle som kan komme med input...

Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2008 kl. 16:39

UPS - nu kom Fruen lige ind over min ide med ovestående beslag og hun vil ligge med hovedet i samme ende som fladskærmen. Altså skal fladskærmen - desværre - hænge på modsatte væg. OG det medvirker den skal indad og være i et hjørne... ... Det var den surround som jeg havde regnet med at skulle have der også....

Det betyder jeg skal have et andet beslag - MEN hvilket???

Man må jo hellere føje Fruen - bare lidt

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2008 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

UPS - nu kom Fruen lige ind over min ide med ovestående beslag og hun vil ligge med hovedet i samme ende som fladskærmen. Altså skal fladskærmen - desværre - hænge på modsatte væg. OG det medvirker den skal indad og være i et hjørne... ... Det var den surround som jeg havde regnet med at skulle have der også....

Det betyder jeg skal have et andet beslag - MEN hvilket???

Man må jo hellere føje Fruen - bare lidt


Har du afprøvet den stilling du skal ligge i for at se TV'et som fruen foreslår, og hvordan synes du selv du har det i nakken efter f.eks. 10 minutter?

Argumenter selv videre.

Mvh Hans
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2008 kl. 16:46

Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Har du afprøvet den stilling du skal ligge i for at se TV'et som fruen foreslår, og hvordan synes du selv du har det i nakken efter f.eks. 10 minutter?

Argumenter selv videre.

Fordelen ved Fruen løsningsforslag er, at fladskærmen kommer længere væk fra os, MEN den væg jeg skal arbejde med er belagt med en ældre isolerings-papvæg og mursten bagved først....

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu