recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1xFloppy+1xFireDtv = 1 firewireport?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket1xFloppy+1xFireDtv = 1 firewireport?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sunny Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Emne: 1xFloppy+1xFireDtv = 1 firewireport?
    Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 21:41
Jeg har i mit nuværende setup en ca. 1 år gl floppyDtv tuner, hvor der vist nok er 2 firewire stik på, hvor den ene er forbundet til computerens firewire port.
Men nu har jeg anskaffet mig en FireDtv tuner og skal have den forbundet, men jeg har kun en 1 port i computeren. Men der er også 2 porte i FireDtv tuneren.
De 2 porte på både Floppy og fire, fungere de som ekstra firewire port?
Eller skal jeg ude og investere i en extra FW controller/kort ?
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 23:56

Hvis der er to FireWire Stik på dit FloppyDTV kan du Daisy Chaine dem, det vil sige at du kan koble den næste enhed på den første. Grunden til at jeg spørger om du har to stik, er at jeg har læst et sted at de første ikke havde det. Jeg har 2 FireDTV, hvor enhed 2 er forbundet til enhed 1. Fungerer fin 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu