recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 nye IPads
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 nye IPads

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 nye IPads
    Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:03
Hej, har haft indbrud. De løb bla. med 2 IPads, en gen. 2 og en gen 3.

Nu skal jeg købe 2 nye, men jeg har tanken, hvornår stopper de med support af nye versioner af IOS til eks. IPAD gen. 2. 

Min tvivl er om jeg sal købe to stk IPAD 3 air istedet for de en gen 2 og en gen 3.

Jeg syntes ikke der er den store gevinst i de næste 800 kr. retina koster ekstra.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:16
Jeg ville nok punge ud altså.
der er kæmpe forskel på de 2 , både vægt, hastighed, størelse osv , 

Ipad air er jo den 5 Ipad og der kommer en 6'er om få måneder igen jo. så i min bog er det helt tosset at købe en 2'er igen, når der ikke er mere prisforskel.


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:22
Det er noget volapyk du skriver.. iPad 3 Air er der ikke noget der hedder. iPad Air er 5. generation. iPad 2 er med den lave opløsning og det brede ladestik. iPad 3 (The New iPad) er med høj opløsning og med bred ladestik. iPad 4 er med lille ladestik, mem kan ikke købes mere med mindre nogle har restlager. Jeg ville ikke købe andet end iPad 4 eller 5. Havde indtil for nylig en iPad 3, og den kører bestemt ikke optimalt med iOS 7. Hvis den overhovedet får iOS 8, sår bliver det helt sikkert kun værre. Bare se hvordan iPhone 4S og især 4 kører med iOS 7 nu :-( 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:50
Det er vidst meget individuelt, jeg mærker ingen forskel på min 4S fra iOS 5 til iOS7

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:55
Jeg kan godt mærke at min iPad 3 kører langsommere end min 4'er. Jeg ville så afgjort tage en Air. Og jeg ville ALDRIG gå tilbage til en model uden Retina.

Redigeret af Torben Rasmussen - 02-Marts-2014 kl. 18:56
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 21:46
Undskyld, air er ikke en gen 3, sorry. Det er ikke så meget min verden, jeg er pc mand, men skal til at skrive apps til IOS så jeg bliver nok nød til at sætte mig lidt ind i det.
 
Det jeg mente var, at det som vores gen 2 har været brugt til, har ikke vist nogen begrænsninger i brug. Jeg lytter til hvad i skriver og hælder nok til 2 stk. gen 5, med mindre gen. 6 når at komme og den koster det samme.
 
MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 23:21
Har du overvejet en iPad mini og en iPad air?

Hvis du har mulighed for det, så smut forbi en butik og prøv opløsning og vægt. Det er der du vil kunne mærke forskel fra en toer. Og så også lige hastigheden.

Og ikke under 32GB ram.....
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 00:05
Jeg tror nu ikke der kommer en 6'er før til efteråret. Air er ikke andet end et par måneder gammel trods alt. Og hardwaren i Air og den nye Mini er helt med fremme i bussen. Men når der kommer en 6'er, så tror jeg såmænd den kommer til at koste det samme. iPad afløseren fra sidste model, har aldrig haft nævneværdige prisstigninger eller fald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu