recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 stk 150mce i samme mediecenter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 stk 150mce i samme mediecenter?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fad1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: 2 stk 150mce i samme mediecenter?
    Sendt: 30-Marts-2008 kl. 09:35
Jeg sidder og skal bygge et mediecenter og mangler kun tv-kort så jeg kan se og optage tv.
Pt. skal det klares anologt fra kabeltv. Jeg skal bruge funktionen hvor jeg kan se en kanal og optage en anden samtidig eller optage to ting uden at se tv. Jeg har læst at Hauppage er de kort jeg skal gå efter og et winTV 500mce ville være den optimale løsning. Dette kort har to tunere på et print.
Dette kort er dog en smule dyrt iforhold til 150mce x2. Da jeg har plads nok (pci porte) ville jeg høre om jeg kan smide 2stk 150mce istedet og de kunne fungere som 500mce? (funktionerne forklaret ovenfor)

Håber det er til at forstå ellers skal jeg nok uddybe det :-)
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2006
Status: Offline
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 10:11
Ja, det vil virke som et MCE500 når vi snakker Windows Media Center (XP / Vista)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu