recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2012 QUIZ fra recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2012 QUIZ fra recordere.dk

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2012 QUIZ fra recordere.dk
    Sendt: 20-Marts-2013 kl. 11:33
Er det bare mig der ikke har været vågen, eller er der aldrig kommet en vinder ud af den konkurrence?
 
Det plejer at blive afgjort den 1 januar, men har ikke set noget???
 
Der er startet en ny konkurrence for 2013.


Redigeret af Emilos88 - 30-Juli-2013 kl. 18:28
Get HIFI or die trying c",
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 13:26
Hej Emilios.

Det er sørme en forglemmelse. Vi har haft så travlt med 10 års fødselsdagen efter CES, at vi glemte at trække en vinder. Vi sørger for at finde den eller de med flest rigtige, og trække en vinder. Der går nok en lille uges tid. p.g.a. påske.

Tak for du mindede os om det.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 08:04
Men glemte I ikke at trække en vinder i den aktuelle konkurrence i onsdags?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af Muele Muele skrev:

Men glemte I ikke at trække en vinder i den aktuelle konkurrence i onsdags?
 
Nej, men pga. tidsnød er selve annonceringen af onsdagens vinder slået sammen med den næste udtrækning senere i dag.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 09:36
Ok :)

Jeg bliver bare lidt forvirret over Hummelmoses udtalelse "Vi sørger for at finde den eller de med flest rigtige, og trække en vinder."

Jeg går ud fra det hentyder til en anden konkurrence, da den aktuelle konkurrence skulle give et lod pr rigtigt svar. Ellers kan man jo lige så godt droppe at deltage, hvis bare en enkelt dag er smuttet.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Muele Muele skrev:

Ok :)

Jeg bliver bare lidt forvirret over Hummelmoses udtalelse "Vi sørger for at finde den eller de med flest rigtige, og trække en vinder."

Jeg går ud fra det hentyder til en anden konkurrence, da den aktuelle konkurrence skulle give et lod pr rigtigt svar. Ellers kan man jo lige så godt droppe at deltage, hvis bare en enkelt dag er smuttet.
Er jo en anden type konkurrence - 20 gæt på hvad der sker i det kommende år. Den der gætter flest rigtige har vundet.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 12:30
Nu i nu alligevel skal kigge på den konkurrence, kan i så ikke i til næste gang en sådan quiz kommer lave en mulighed for, at man kan kopiere/gemme sine egne svar.

Jeg tvivler på ret mange kan mindes ikke hvad de svarede, at det kunne da være interessant at se hvor få rigtige man fik.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Nu i nu alligevel skal kigge på den konkurrence, kan i så ikke i til næste gang en sådan quiz kommer lave en mulighed for, at man kan kopiere/gemme sine egne svar.

Jeg tvivler på ret mange kan mindes ikke hvad de svarede, at det kunne da være interessant at se hvor få rigtige man fik.
De gange jeg har været med, der er der kommet en mail med mine svar.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg tvivler på ret mange kan mindes ikke hvad de svarede, at det kunne da være interessant at se hvor få rigtige man fik.
Vi har ikke lige mulighed for at fortælle hver enkelt hvad de fik af rigtige.
 
Men hvis du har en email-konto (GMail, Hotmail, Outlook) hvor emails ikke slettes, så kan du bare søge den gamle mail frem. Altså den email der blev sendt ud med dine besvarelser ved tilmelding Smile
 
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 13:05
Det har jeg ikke været opmærksom på. Jeg sletter alle mails fra bl. a. recordere flere gange årligt, så den er røget ud.
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 14:01
Min bliver altid sat i kladde mappen, også derfor at jeg var spændt på at se hvad jeg har ramt :)
Get HIFI or die trying c",
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:


Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg tvivler på ret mange kan mindes ikke hvad de svarede, at det kunne da være interessant at se hvor få rigtige man fik.
Vi har ikke lige mulighed for at fortælle hver enkelt hvad de fik af rigtige.
 
Men hvis du har en email-konto (GMail, Hotmail, Outlook) hvor emails ikke slettes, så kan du bare søge den gamle mail frem. Altså den email der blev sendt ud med dine besvarelser ved tilmelding Smile
 
 
  /Lars


Jeg får aldrig mails med mine svar, er det normalt man skal modtage det?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu