recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3+ HD i søndags
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3+ HD i søndags

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kruse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2006
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: 3+ HD i søndags
    Sendt: 10-Februar-2010 kl. 12:17
På bagrund af Stofas reklamer for 3+ HD til Super Bowl, havde jeg bestilt pakken og inviteret drengene over. Da det bliver tid til at se optakt tænder vi for fjernsynet, og til vores skuffelse er der 'Intet signal' på kanalen. Det burde selvfølgelig ikke kunne passe da det virkede tidligere på dagen, så vi ringer til stofa og spørger om hvordan og hvorledes vi får det til at virke. Efter at havde snakket med supporteren i 10 min, kommer vi frem til at vi måske skal prøve med en ny kanal søgning. Efter at have gjort dette er kanalen væk fra programlisten også, og vi dropper derfor at se kampen i HD (heldigvis var SD signalen også rigtig godt).

Jeg får ligeledes at vide at det måske kan hjælpe at opdatere firmwaren på mit Sony w5500, og at den nyeste version er 1.600 EA. Denne version skulle ifølge supporteren lige været kommet, men jeg kan se at jeg har haft det siden oktober, så ingen hjælp at hente der.

Det jeg så vil med denne lille historie, er at høre om andre har været ude for det samme eller noget lignende tidligere, og hvordan jeg kan forvente at Stofa reagerer på min 'klage' som de får en af dagene.

Med venlig hilsen
Søren
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 12:57
Jeg kan så ikke forstår du ikke havde prøvet at lave en kanalsøgning med mere noget før ;)
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Kruse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2006
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 13:08
Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener?
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 13:10
Tror Mike overser at du skrev: "da det virkede tidligere på dagen" ...
Jeg ville sgu også være godt muggen, hvis det var mig...Dead
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Kruse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2006
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 13:18
Nåh ja, så forstår jeg godt hvad han mener.

Det er netop ret tarveligt at det ikke virker, da man endelig skal bruge det. Håber da at de giver en form for kompensation, men kender ikke deres praktis på området.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Kruse Kruse skrev:

Nåh ja, så forstår jeg godt hvad han mener.

Det er netop ret tarveligt at det ikke virker, da man endelig skal bruge det. Håber da at de giver en form for kompensation, men kender ikke deres praktis på området.
Sat lidt firkantet op, hvad er det så du vil have kompensation for?
 
Hvis det er for den periode du har manglet kanalen, så skal du gange prisen du betaler for den enkelte kanal med den tid du har manglet den - det bliver formegentlig ikke man kroner.
 
Hvis det er irritationen over at mangle kanalen, når du nu har sat dig op til kampen i HD, så bliver det nok lidt svært - man kan ikke rigtig sætte en pris på irritation Smile
 
Du skriver ikke hvor du er fra desværre, men her i Horsens virkede det fint - vi fik da set kampen, også i HD Embarrassed (undskyld!!)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Mylle37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 22:09

Hej Zulfo - du har sikkert ret, og jeg er da også glad for, at jeg fik set den i HD (i Aalborg, hvor det også virkede. Blev dog ganske nervøs, da det var nødvendigt med en genstart 10 minutter før optaktsstart fordi boxen frøs på HD-kanalen).

Men jeg kan godt forstå, at det er surt uden HD, når Stofa selv havde hypet kampen meget - f.eks. ved at sende et brev udformet som en Amerikansk fodbold. Okay kampen varede kun 4 timer, hvilket ikke er meget i forhold til 6 måneders sendeflade. Men salgsfolk ved jo også nok, hvad der kan sælge, og jeg tror der kom mange kunder ind i folden på den kamp.
 
Et plaster på kundens "åbne benbrud" kunne være, at man fik lov at opsige HD-pakken uden 6 måneders binding, hvis det var åbentlyst, at pakken var bestilt med henblik på netop den kamp, og at teknikken svigtede. Omvendt kan vi jo også se fremad og glæde os til Champions League i morgen :-)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Sat lidt firkantet op, hvad er det så du vil have kompensation for?
 
Hvis det er for den periode du har manglet kanalen, så skal du gange prisen du betaler for den enkelte kanal med den tid du har manglet den - det bliver formegentlig ikke man kroner.
 
Hvis det er irritationen over at mangle kanalen, når du nu har sat dig op til kampen i HD, så bliver det nok lidt svært - man kan ikke rigtig sætte en pris på irritation Smile
 
Du skriver ikke hvor du er fra desværre, men her i Horsens virkede det fint - vi fik da set kampen, også i HD Embarrassed (undskyld!!)

Når man så tager i betragtning at Super Bowl er det eneste tv3+ HD har sendt i HD indtil videre, så er det bare ikke godt nok.
Så har han jo misset 100 % af det indhold der har været forskelligt fra tv3+.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu