recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [3 Nye indlæg]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

[3 Nye indlæg]

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: [3 Nye indlæg]
    Sendt: 03-Februar-2016 kl. 18:54
Hej.
Jeg har et problem,nogle emner starter helt forfra når der for eksempel vises som her. (3 Nye indlæg )
Og jeg trykker på 
(3 Nye indlæg )
Det er ikke alle indlæg,hvad skyldes det,og er jeg den eneste der oplever det.
Mvh. 

Ps. Det blev lidt kringlet,men håber i forstår

Redigeret af nesager - 03-Februar-2016 kl. 18:55
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 19:20
Hej, jeg oplever det samme. Forumindlæg jeg tidligere har fulgt, huskes tilsyneladende ikke, og jeg bliver sendt længere tilbage i tiden, evt. til side 1. ;-) Måske en cookieting, men jeg har ikke slettet cookies for nylig.

Mvh. Jørgensen
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Hej, jeg oplever det samme. Forumindlæg jeg tidligere har fulgt, huskes tilsyneladende ikke, og jeg bliver sendt længere tilbage i tiden, evt. til side 1. ;-) Måske en cookieting, men jeg har ikke slettet cookies for nylig.

Mvh. Jørgensen


Hej Jørgensen.
Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der oplever det.
Jeg kan se at skriver Holstebro ,så det er måske kun et Nordvestjysk problem.
Jeg har prøvet at slette cookies,uden held,men kan da ligeprøve igen.
Mnh.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 12:33
Hos mig virker det fint i Firefox på pc, men safari på iPad lider under det i beskriver.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 12:55
Jeg har stadig problemer på Firefox,trods at jeg fjernet cookier her på siden og har kørt en tur med CCliener.
Mvh.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Jeg har stadig problemer på Firefox,trods at jeg fjernet cookier her på siden og har kørt en tur med CCliener.
Mvh.


Har stadig problemer,men det er ikke alle sider der driller.
Det er træls,nogle gode råd ???
Mvh.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 14:59
Jeg bruger i øvrigt også Firefox og har også siden sidst kørt en tur med CCleaner uden resultat.

Men når KlausDM oplever det med Safari på en iPad, er problemet jo ikke isoleret til Firefox.

Ja, det er træls på jysk - man skal lige vænne sig til at konstatere, hvor man er i tid og så derfra finde den rigtige side, hvor debatten blev sluppet sidst.

Mvh. Jørgensen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 15:02
Hej, ingen gode råd , og jeg har samme problem...Win7
mvh
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej, ingen gode råd , og jeg har samme problem...Win7
mvh


Velkommen i klubben,også Windovs 7
Mvh.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 15:18
Der bruger jeg så Windows 10 Insider, så det er næppe heller der, fejlen ligger.

Mvh. Jørgensen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 15:28
I øvrigt holdt forummet jo flyttedag for nylig.

Måske fejlen opstod i forbindelse dermed, om end jeg ikke kan huske at fejlen opstod samme dato, men dog at fejlen er opstået efter flytningen.

Men en simpel flytning roder vel ikke med indstillingerne?

Mvh. Jørgensen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 15:36
Hej , nej sådan har det været for mig et par år.
Det skete da man heller ikke mere kunne kopiere et link ind , ved bare at kopiere det og så sætte ind.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu