recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D-film på projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D-film på projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cecilia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2023
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cecilia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D-film på projektor
    Sendt: 05-Januar-2023 kl. 12:25
Hej

Jeg er ret nyt på det her område, med projektor, 3D-film osv... Jeg vil gerne have en projektor som kan vise 3d film. Jeg har haft et tv som jeg kunne se 3d-film, men har det desværre ikke mere. Nu vil jeg gerne have en projektor og så er det lige hvordan jeg kan afspille 3d-film. De film jeg har ligger pt. på Plex. Hvad skal jeg bruge af afspiller til dette - kan jeg bruge min PS3 eller har I andre forslag? Jeg har forresten kigget på denne projektor: Acer X1323WHP og afspiller har jeg haft et kig på denne: Xiaomi Mi Box S

Har desværre ikke det store budget...men vil så gerne kunne se 3d-film igen :-)

På forhånd tak for jeres svar og ideér 


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 13:23
Den projektor du har kigget på er en dataprojektor. Den egner sig ikke til at vise film.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Cecilia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2023
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cecilia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 14:04
ok...har du nogle ideer til en anden projektor? Skal helst ikke koste over 4000,- hvis det er muligt ;-) 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 14:21
Så skal du kigge efter noget brugt.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 15:53
Hvis du har mod på at købe en 10 gammel projektor med fremragende kontrast og billedkvalitet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Cecilia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2023
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cecilia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 16:34
Tak for tilbuddet - må undersøge det nærmere. Men jeg skal have en form for afspiller dertil? og er der andre alternativer en en Blu-ray DVD afspiller?
Til top
wega2000 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Januar-2017
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wega2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 21:34
Hvis det kun er dig som skal se 3d film alene, vil jeg lige gøre dig opmærksom på at et Quest 2 VR headset er fantastisk at se 3d film på. Og så er det samtidig indenfor dit budget. Blot som et alternativ til køb af en projektor og 3d briller, som nok bliver en udfordring at finde for små 4000 kr. 
Til top
Cecilia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2023
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cecilia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 22:56
Tak for svar. Det skulle ikke kun være mig alene, men også det at kunne invitere veninder på filmaften :-) og det er 4000,- alene for projektoren jeg tænkte på :-) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu