recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40b7070 ingen  drhd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40b7070 ingen drhd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Emne: 40b7070 ingen drhd
    Sendt: 05-November-2009 kl. 18:11

har en samsung led 40b7070 tv har købt en digital stueantenne for lang tid siden i aldi

jeg kan godt ta dr1 dr2 og tv2 men ikke de nye dr hd og ktv skal jeg ikke kunne det de kommer ikke når jeg søger efter digitale kanaler 

tak



Til top
Achim Muma Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 19:41
jo det burde du kunne.
Jeg modtager p.t. kanalerne med en gammel stueantenne....
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 22:36
Måske er Tv'et parallelimporteret, hvilket gør at du oplever komplikationer? Hvor er Tv'et købt? Hvis du kan modtage de øvrige MPEG-2 kanaler, tyder det jo på, at problemet ligger i MPEG-4 tuneren. Men prøv at ændre land til Sverige eller lignende, hvilket også har været omtalt på forummet før, og se om det hjælper.


Til top
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 13:35

det skulle ikke gerne være en parallelimporteret da den har nordish garanti mod pixel jeg har scannet med sverige men det giver ikke andet ind dem jeg kan ta i forvejen jeg har en parabol der kan jeg godt se drhd og drk men jeg vil jo gerne også ha dem på min digitale antenne da jeg jo bruger den når jeg optager med min parabol så kan man jo ikke se andre programmer når man optager på parabolen men da jeg købte Samsung UE40B7070 ved dansk itlager stod der på kassen at det var en

Samsung UE40B7020 så jeg ringede til dem men de sagde at jeg skulle gå efter hvad der stod bag på tv der står der Samsung UE40B7070 så jeg håber det er iorden med modellen

så det er da mærkelig jeg ikke kan ta dem


jj3

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu