recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 5 spørgsmål vedr. nas og SB - Nu bare billig NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket5 spørgsmål vedr. nas og SB - Nu bare billig NAS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Snade Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-August-2011
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 19:40
Hvis man downloader ting der er pakket i rar, kan en Nas med 128-512 ram så overhovedet pakke det ud?
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Overvej desuden om det er en Duet du vil have ? Jeg vil til hver en tid Anbefale Touchèn frem for Duetèn. Touchen er nyere, og lyder bedre. Og dine gæster/eller dig selv, har mulighed for at gå hen og trykke direkte på den. Den fjernebetjener der følger med til Duetten, er alligevel langt fra optimal. At bruge sin ipod touch/iphone/android device med iPeng (iOS) eller SqueezeCoammander(android) Virker 10 gange bedre.
 
Enig mht. at vælge Touch istedet og bruge ipod touch/iphone/android device. Dog er der kommet et officielt program fra logitech til android så det ikke er nødvendigt at købe SqueezeCoammander
 
Det når så bare ikke SqueezeCommander til sokkeholderne synes jeg.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Snade Snade skrev:

Puha det ser desværre ud til der skal spares lidt flere penge sammen ÆV!
 
Nu overvejer jeg helt at droppe SB (altså bare Pt) også bare købe en rigtig billig nas til torrents og lagerplads. Jeg ville så bare kable den til min mede8er.
 
Men hvordan er kvaliteten på de NAS der koster 1000 kr. og har 1 tb HD med? Fungerer torrent-delen, og vil den kunne klare at streame (via kabel) til min mede8er?
 

En løsning kunne være en Netgear Readynas DUO, som Elgiganten til tider har på tilbud til omkring de tusinde kroner.

Torrent delen kan jeg ikke udtale mig om, men bruger den selv til at streamer trådløst til min PlayOn Mini og SB Radio, og det går s.. egentlig meget godt. Syntes ikke dens interface er så ringe (men har nu heller ikke set så mange andre), men dens blæser larmer lidt, så skal den stå fremme bør denne skiftes.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu