recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Adskillige emails om nye indlæg i samme tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAdskillige emails om nye indlæg i samme tråd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Emne: Adskillige emails om nye indlæg i samme tråd
    Sendt: 24-Februar-2010 kl. 00:19
Hej recordere.dk (Lars)
 
Et forslag til forbedring af 'email om nye indlæg i tråde':
 
Der var omkring 35 emails vedr. nye indlæg i den samme tråd, siden sidste gang (2 dage) jeg checkede den mail-adresse som jeg bruger til diverse fora på nettet.
 
Er det ikke muligt at der kan blive opsat et filter som gør at man ikke modtager mere end én email om det samme indlæg, indtil at man har været logget ind /logget ind og kigget på tråden?
 
Nu kender jeg ikke kompleksiteten af recordere.dk's DB, men som jeg ser det, burde det kunne gøres med en enkelt tabel eller to, og så en forespørgsel når brugeren logger ind.
Så kunne der evt. også være en besked om at der er nye besvarelser til ens indlæg, efter log-in.
 
/ dm.stud.nørd.it aka Michael
 
 
 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 10:02
 
 Jeg håber da så sandelig ikke at man laver om på det, det er væsentlig nemmere at gennemgå det på E-Mail.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2010 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Jeg håber da så sandelig ikke at man laver om på det, det er væsentlig nemmere at gennemgå det på E-Mail.
Der er vi helt enige Smile
 
Det var nu ikke ment som at det skulle være default, men derimod en mulighed i den enkelte brugers indstillinger (kan godt se at det ikke helt fremgår af min formulering i det tidligere indlæg)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu