recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspilning fra USB på Monacor PA 890rcd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afspilning fra USB på Monacor PA 890rcd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stilleben Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stilleben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afspilning fra USB på Monacor PA 890rcd
    Sendt: 25-April-2013 kl. 16:14
Jeg har en Monacor PA-890rcd frontbetjent cd-afspiller, hvor jeg gerne vil afspille fra et USB-stick(8GB). Jeg har lagt 8 MP3 filer på ca 50MB ind på stick'en. Afspilleren kan skifte med en knap mellem Disc og USB, men selvom, USB stick'en er sat i registrerer afspilleren det ikke. Jeg har været i en radioforretning, hvor jeg har prøvet mit USB stick. Der virker den fint. De siger dog, at min USB  måske har for stor kapacitet. Jeg har prøvet at få en på 2 GB, men det har ikke været muligt.

Med venlig hilsen
Stilleben
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 19:37
Er USB'en formatteret i Fat/Fat32 ?
Til top
stilleben Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stilleben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 21:29
Den er formatteret i FAT32. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu