recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airplay?
    Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:45
Hej er ikke helt sikker på jeg har lagt dette det rigtige sted, but anyways!

Jeg har en iphone 4s, en macbook pro, en marantz sr5003 og et sæt b&w 2.0 

Jeg vil gerne have muligheden for at spille musik fra min pc og/eller min iphone trådløst, samt muligheden for at streame film fra min macbook, så de vises på mit tv.

Er dette muligt? Og hvad skal jeg have fat i for at gøre det muligt hvis det er?

På forhånd tak :D
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:56
Du skal have fat i et Apple tv :)
Bruger selv Airplay og det fungere helt perfekt med afspilning fra iPhone's, iPod's, iPad's og diverse Macs. 
Det med at streame billedet fra din Macbook (kan lade sig gøre på iPad, iPhone osv.) kan vidst først lade sig gøre når Mountain Lion styresystemet kommer til sommer :) 
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 12:09
Okay, så det er faktisk det eneste jeg behøver?

Og så må jeg jo investere i M Lion til sommer :)

Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 12:24
Jep. Du tilslutter bare Apple Tv boksen til din forstærker og så spiller det :) Enkelt og nemt. 
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 12:29
Nice tak for det, så smutter jeg sku lige i expert, de må have sådan en :D
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 12:37
Ved ikke om de er begyndt at få dem endnu. Elgiganten i Hillerød har dem nemlig først i næste måned. Men ellers har Humac. Jeg fik en hos dem lørdagen efter release. 

Redigeret af JonasDK90 - 27-Marts-2012 kl. 12:38
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 13:12
Ja okay, expert, er bare den eneste elektronikforhandler inden for 30km.

EDIT, en af mine venner arbejder i expert, og fortalte mig lige at de sku få den nye på mandag :D Så kan jeg nok godt vente lidt :P

Ved du hvornår Bjerg Løven får release?
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 13:27
Jeg så at det havde fået dem i bilka odense i går ;)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 15:32
Bilka ligger desværre også uden for rækkevidde, men nu har jeg fået lagt en til side i expert så må jeg vente til mandag :D

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 16:42
En anden ting? 

Kan apple tv afspille mkv filer? Altså når det nye styresystem er oppe, er det så muligt at afspille en mkv fil fra min macbook pro og så se den på mit tv?
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 16:57
Du kan afspille filer via iTunes til Apple tv. Det kræver dog er de er formateret til .mp4. 
Jeg vil foreslå dig at jailbreake det (når det kommer), så kan du få XBMC på og så har du pludseligt en voldsom fed hjemmebio. 
XBMC æder alt, .MKV, .iso osv. 


Redigeret af JonasDK90 - 27-Marts-2012 kl. 16:58
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:00
Mange tager det for en selvfølge; men du har vel et netværk med router, trådløst er at foretrække.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu