recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - airport expresse til b & o anlæg 3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

airport expresse til b & o anlæg 3500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: airport expresse til b & o anlæg 3500
    Sendt: 09-April-2012 kl. 14:16
Hej
 
kan man ikke godt bruger en airport expresse til at over fore musik fra pcere og iphone 4s. så bare få lavet en kabel der kan gå i en af stikke på den gammel anlæg som tape og cd afspiller sider i.
 
jeg håber at i kan hjælp lidt.
 
mvh michaelSmile
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Status: Offline
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:24
Hej Michael

Det kan du godt, jeg bruger en til Beocenter 2300, du skal bruge en minijack til 5-pol Din, og sætte den i aux indgangen, virker fint her.
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:32
hej ok tak.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu