recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktivere iPhone 4S med låst simkort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktivere iPhone 4S med låst simkort?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lunde3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunde3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aktivere iPhone 4S med låst simkort?
    Sendt: 26-April-2015 kl. 12:15
Jeg skriver her fordi jeg ikke kan finde hjælp noget andet sted.

Jeg har overtaget en andens iPhone 4S, da min gik i stykker. Hun slettede sin iCLoud, så jeg kunne bruge telefonen. Da dette skete, startede den forfra med at jeg skulle opsætte telefonen. Det gik fint indtil den skulle forbindes med iTunes for at aktiveres. Dette vil jeg ikke gøre før jeg indtaster pinkoden til min sim kort, men jeg har ingen mulighed for at gøre dette. 

Jeg håber at i kan være behjælpelige…

P.S. På telefonen står der: iPhone kan ikke aktiveres, fordi aktiveringsserveren er midlertidigt utilgængelig. Prøv at forbinde iPhone til iTunes for at aktivere den eller prøv igen om et par minutter

Og på iTunes står der: Det SIM-kort, som der er indsat i denne iPhone, er låst med PIN-kode. Indtast PIN-koden til dit SIM-kort, og slut din iPhone til iTunes igen.

MEN MEN MEN, der er intet sted på telefonen hvor jeg kan indtaste simkode (der står bare låst SIM opppe i venstre hjørne
Michelle
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 18:45
dit simkort har jo en pinkode du har fået sammen med kortet. Det er den du skal indtaste. Der skulle meget gerne være et sted hvor der står "lås op" og så tryk på det. så kommer der et numerisk tastatur frem så du kan taste
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu