recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktivering af iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAktivering af iPhone?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thaysenkøhler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2011
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Emne: Aktivering af iPhone?
    Sendt: 13-November-2011 kl. 21:45
Har fået købt mig en iPhone, men kan ikke få den aktiveret?
Tror den i starten skrev noget om at indsætte simkort? Der sidder et micro sim i den, men skal have overflyttet nummer fra en udbyder til en anden hvilket først sker i morgen, eller tirsdag. Er det fordi mit simkort ikke er aktivt at jeg ikke kan aktivere den?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 22:08
Hvis den er låst til den udbyder den har været brugt til, så kan den ikke bruges til en anden før den er låst op.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thaysenkøhler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2011
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 22:20
Den er købt helt ny, med et nyoprettet Telenor abb. og det simkort som sidder i er fra Telenor.
Men som sagt skal mit nummer flyttes, fra TDC til Telenor, og det sker mandag eller tirsdag så det simkort som sidder i fra Telenor er altså ikke aktivt. Den har altså ikke været brugt med et selskab før. Det TDC abb., som er opsagt for at flytte nummeret til Telenor, har været brugt i en HTC
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 22:24
Så vil du sikker ikke kunne gøre noget før til den tid.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thaysenkøhler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2011
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 22:29
Okay,så håber jeg på at det er imorgen :-)
Har fået en mail fra TDC om at mit abb. er opsagt fra 14/11 så håber at det betyder at jeg overgår til Telenor da. Må tiden vise
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 22:32
Ellers er det sikkert noget som udbyderen kan gøre.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thaysenkøhler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2011
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 22:37
Ved oprettelse blev den sat til at overførslen skulle finde sted den 14. som jo så er imorgen, så det burde være sådan. Det passer nemlig med at min regnings periode slutter i dag, så det passede ret godt med en overflytning imorgen. Glæder mig helt vildt til at få gang i det nye legetøjSmile
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 23:23
Normalt kører man på et midlertidigt simkort(nr) indtil overflytning er sket, snart vil der forhåbentligt kun gå få timer med at flytte et nr.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 05:54
Fra brugervejledningen: Aktivering kan foretages via et Wi-Fi-netværk eller operatørens mobilnetværk (ikke tilgængeligt i alle områder). Hvis ingen af dem er tilgængelige, skal du slutte iPhone til computeren. Se følgende afsnit. Hvis der ikke er installeret et SIM-kort (til GSM-netværk), skal iPhone være sluttet til et Wi-Fi-netværk eller computeren med iTunes åbent, før du kan færdiggøre aktiveringen. Hvis du kan vælge mellem flere operatører, skal SIM-kortet være installeret, før du kan færdiggøre den første aktivering.
Til top
Thaysenkøhler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2011
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 11:05
Den skulle være logget på mit WIFI men det virkede heller ikke, og via iTunes virkede det heller ikke. Men da jeg vågnede her til morgen, var mit TDC abb. lukket ned og mit Telenor aktiveret, så nu kører det hele som det skal og jeg har fået liv i iPhonen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu