recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Albumbilleder Squeezebox Touch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Albumbilleder Squeezebox Touch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Long John89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Long John89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Albumbilleder Squeezebox Touch
    Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 15:54
Har fået et problem med at min Squeezebox touch, er begyndt med at tildele det samme album cover til alle nye filer jeg tilføjer. Jeg har prøvet at slette cachelagrede coverbilleder m.m....
 
 
Nogen der har oplevet lignende med deres Squeezebox eller ved hvad der kan være problemet... ?
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 16:46
Laver du en mappe for hvert nyt album du ligger ind ? Og i denne mapper, ligger du så et cover billede med navnet "cover.jpg" ?
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Long John89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Long John89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 10:52
Nej jeg lader normalt Squeezebox server selv finde albumcovers... Det plejer at virke fint, men når jeg konvertere filer fra TDC play, til mp3 filer gennem Tunebite, som nogle gange også kan finde albumcovers. Så bruger den bare det sidste cover den har fundet gennem tunebite, til alle filer man ligger ind på SQ serveren, indtil der kommer en ny fil ind med embedded albumcover.
 
 
Håber det var til at forstå... ?Big smile


Redigeret af Long John89 - 23-Oktober-2012 kl. 10:52
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 00:18
Den mest universale måde, som virker på alt jeg kender til, er en folder.jpg i hver mappe for hvert album. Og så i max 500x500.

Redigeret af Nagash - 24-Oktober-2012 kl. 00:19
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 00:45
Måske er der nyttig information i denne artikel.

Jens
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 09:38
Du har selvfølgelig checket at det ikke er LMS som ser de covers som rent faktisk er indlejrede i filerne?
Til top
Long John89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Long John89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Du har selvfølgelig checket at det ikke er LMS som ser de covers som rent faktisk er indlejrede i filerne?
 
Nej det tror jeg ikke... Syntes jeg har kigget de forskellige indstillinger igennem uden at kunne finde noget der. Kan sige at jeg har sat den til at finde albumbilleder fra iTunes, hvis det siger dig noget...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu