recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - alle kontaktpersoner næsten væk - hjælp!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

alle kontaktpersoner næsten væk - hjælp!!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: alle kontaktpersoner næsten væk - hjælp!!!!
    Sendt: 03-Marts-2012 kl. 16:57
Jeg sad og eksperimenterede med hotmail-kontaktpersoner og iCloud-kontaktpersoner - og kopierede lidt frem og tilbage.
Jeg ved ikke hvad der skete, men nu er alle mine 300 kontaktpersoner væk fra BÅDE hotmailkontoen og iCloud. Og det er en katastrofe. Og de er væk både på min PC og på min iPad.
Men jeg har slået fly-funktionen til på min iPhone, så der er de stadig væk. Men de vil jo forsvinde, hvis iPhonen får lov til at synkronisere kontakter.

Er der nogen, der kan hjælpe mig - gerne hurtigt!!!! Hvordan kan jeg få de oplysninger, der nu ligger på iPhonen tilbage i enten iCloud eller hotmail-serveren.

Jeg har været en kæmpe torsk, men hjælp mig!!!
Det vil være et ret stort arbejde, at skulle manuelt skrive alle kontaktpersoner ind igen ud fra oplysningerne på den "flysikrede" iPhone.


/Martin

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 19:16
tag en backup af telefonen inden du begynder at eksperimentere, så kan du altid gendanne telefonen tilbage til den.. med alle kontakterne.
 
edit og husk lige.. der er forskel på at sikkerhedskopiere og synkronisere... tag sikkerhedskopien inden du lader telefonen gøre noget som helst andet.... bare for en sikkerheds skyldWink


Redigeret af rhsin - 03-Marts-2012 kl. 19:18
Mvh

René
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 11:30
det blev løst ved at jeg tog et kamera og fotograferede alle kontaktpersoner fra min iPHONE's display (mens den var i fly-mode). Disse 288 billeder kunne jeg så sidde og oprette nye kontaktpersoner ud fra. (det tog fire timer, men hvis jeg ikke kommer ud for større ulykker i mit liv vil jeg føle mig priviligeret).

Synkronisering er godt og super smart i det daglige - men det er egentlig utroligt, at der ikke er en form for nødbremse, når man laver sådan en fejl som den jeg lavede - for så ser man virkelig ulempen ved synkronisering, nemlig at oplysningerne forsvinder på 3 enheder på én gang nærmest før man kan nå at knipse med fingrene. (de forsvandt jo fra iPhonen så snart jeg disablede flymode.).

Der ER muligvis også en løsning - der var bare ingen der lige havde svar på rede hånd om hvordan man skulle gøre det! Og jeg kunne ikke finde ud af at få iTunes til at hjælpe med det!
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 11:36
Godt du har fået det løst :)

Ved ikke om Hotmail har samme funktion, men Gmail kan gendanne kontakter der er slettet op til 30 dage tilbage i tiden.

Fik lavet samme "trick" på min telefon en gang. Man bliver godt nok nervøs
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 13:20
Sådan er det desværre også på Android, sad og "ryddede" op i min fon for mærkelige kontakter den havde lagt ind fx uden navn, hvis jeg ikke har deres nr men deres msn, eller facebook for den sags skyld. Så regnede et eller andet sted med jeg "bare" kunne fjerne dem fra min fon, men dette gjorde så de blev slettet på msn eller facebook. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu