recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Allente TV boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Allente TV boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ah.mohr1@gmail.com Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-April-2021
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ah.mohr1@gmail.com Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Allente TV boks
    Sendt: 24-Januar-2024 kl. 17:35
Jeg har allente som TV udbyder, kan jeg købe en brugt allente TV boks tilslutte den til internet og virker det så ?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2024 kl. 07:08
Oprindeligt skrevet af ah.mohr1@gmail.com ah.mohr1@gmail.com skrev:

Jeg har allente som TV udbyder, kan jeg købe en brugt allente TV boks tilslutte den til internet og virker det så ?
Hvordan modtager du tv fra Allente, er det streaming eller parabol? Men uanset hvilken måde, alt efter tv, er en boks ikke nødvendig.
Streaming via app i tv med Google/Android styresystem, eller med Shield TV / Apple TV.
Parabol med kortlæser og sattuner i tv, eller ekstern satboks (kræver ikke internet).


Redigeret af JeTex - 25-Januar-2024 kl. 07:10
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2024 kl. 14:09
Jeg har flere Allente TV bokse i overskud jeg ikke bruger hvis det er, hvis jeg kan grave dem frem 😀
Har kørt ATV i 4 år nu.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu