recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alt vedrørende iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alt vedrørende iPad

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det er så irriterende, at der står gratis, og så er det ikke alligevel.Evil Smile

Jamen sådan er det! Intet er helt gratis LOL

Undrer mig bare over Apple ikke godkender min betaling. Har været inde at opdatere bruger og password, sikret mig at kortoplysninger er rigtige, selvom de har dem stående, og prøvet 4 gange. Så REND og HOP! skal sgu ikke købe mere i den butik Angry
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det er så irriterende, at der står gratis, og så er det ikke alligevel.Evil Smile

Jamen sådan er det! Intet er helt gratis LOL

Undrer mig bare over Apple ikke godkender min betaling. Har været inde at opdatere bruger og password, sikret mig at kortoplysninger er rigtige, selvom de har dem stående, og prøvet 4 gange. Så REND og HOP! skal sgu ikke købe mere i den butik Angry
Har du husket, at opdatere din kode fra bagsiden på tre tal. Den er vist ikke med, når man opretter et nyt produkt på sin Apple id.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det er så irriterende, at der står gratis, og så er det ikke alligevel.Evil Smile

Jamen sådan er det! Intet er helt gratis LOL

Undrer mig bare over Apple ikke godkender min betaling. Har været inde at opdatere bruger og password, sikret mig at kortoplysninger er rigtige, selvom de har dem stående, og prøvet 4 gange. Så REND og HOP! skal sgu ikke købe mere i den butik Angry
Har du husket, at opdatere din kode fra bagsiden på tre tal. Den er vist ikke med, når man opretter et nyt produkt på sin Apple id.

Ja ja, den er nemlig ikke lagt op af sikkerheds hensyn. Men kunne se at de har kortnummeret liggende ligesom amazon
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6638
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:47
Prøv at ringe til Apple support - 70 10 20 07 - jeg kan ikke huske om de tager telefonen søndag.

Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det er så irriterende, at der står gratis, og så er det ikke alligevel.Evil Smile

Jamen sådan er det! Intet er helt gratis LOL

Undrer mig bare over Apple ikke godkender min betaling. Har været inde at opdatere bruger og password, sikret mig at kortoplysninger er rigtige, selvom de har dem stående, og prøvet 4 gange. Så REND og HOP! skal sgu ikke købe mere i den butik Angry
Har du husket, at opdatere din kode fra bagsiden på tre tal. Den er vist ikke med, når man opretter et nyt produkt på sin Apple id.

Ja ja, den er nemlig ikke lagt op af sikkerheds hensyn. Men kunne se at de har kortnummeret liggende ligesom amazon
Det lyder tosset. Der må være en løsning.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6638
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:57
@Kampus: Kan du heller ikke købe fra iTunes på din pc?


Venlig hilsen
KB
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 14:09
Har du sikret dig alle markerede felter er udfyldt i kortformen, jeg mener hvis bare man glemmer at ændre hr/fru popop kan det være nok til den ikke gemmer det
Mvh

René
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Klaus, link til download please ;-)


Link til download?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:48
Klaus, ja kunne ikke finde download på den side du linker til
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:56
Så glemte du at læse selve artiklen.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 20:01
Nå ok, havde ikke så meget tid :-)
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 00:08
Hvad skal man gøre for at kunne se tv på sin ipad?? :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu