recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal et 5.1 Surround Sound sæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal et 5.1 Surround Sound sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zzup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zzup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal et 5.1 Surround Sound sæt
    Sendt: 01-April-2012 kl. 18:35
Da min controller unit til mit Logitech Z5500 er brændt af, søger jeg nu en erstatning hertil.

Min idé er at det skal tilsluttes min PC(direct), PS3(optisk) og mit fjernsyn(coax).

Højtalerne må gerne være trådløse, hvis dette er muligt, så man slipper for skulle lægge kabler osv. Hvis ikke alle højtalerne kan være trådløse, må de bagerste gerne være det.

Anlægget skal bruges til gaming, musik og film.

Krav:
- Min. 5.1

Pris omkring de 3500kr +/- Hvis det er muligt.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1838
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 20:36
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Hvad med efterfølgeren 

+1

Efter min mening gør de det super godt, deres størrelse og pris taget i betragtning. Smile

EDIT: Prøv at kontakte Logitech support og hør om du ikke kan købe en ny control unit.... plejer de at være ganske behjælpelige med. Smile


Redigeret af Hessi - 02-April-2012 kl. 08:26
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af zzup zzup skrev:

Min idé er at det skal tilsluttes min PC(direct), PS3(optisk) og mit fjernsyn(coax).
Hvis dette er et absolut krav, så skal du have en eller anden dims der har flere indgange, både digitale og analoge, for tror ikke sådan en logitech ting eller andet i samme stil har flere indgange?

EDIT: "Dimsen" skal selvfølgelig have en udgang der går til sættet og skal kunne skifte mellem indgangene. Smile


Redigeret af Hessi - 02-April-2012 kl. 11:15
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Ole JN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-November-2008
Sted: Switzerland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole JN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 10:55
Ikke helt korrekt da netop z906 systemet faktisk både har digitale og analoge indgange, hvorfor jeg netop også overvejer et sådant kompakt lydsystem.
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Ole JN Ole JN skrev:

Ikke helt korrekt da netop z906 systemet faktisk både har digitale og analoge indgange, hvorfor jeg netop også overvejer et sådant kompakt lydsystem.
Også derfor jeg skrev "tror". Smile
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 11:39
Henne i brugtafdelingen af dette forum er der et sæt Dali højttalere og en Yamaha sub til salg til 3600kr. Kan du nu overtale gutten med denon 3805forstærker til at sælge dig den til 1400 har du for 5000 kr etanlæg der lyder lagt bedre end Logitech tingen og noget du eventuelt kan bygge videre på, hvis du får de lyster

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu