recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Andre med TV1000 problemer (Århus)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAndre med TV1000 problemer (Århus)?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Emne: Andre med TV1000 problemer (Århus)?
    Sendt: 22-Februar-2008 kl. 02:57
Jeg bestilte TV1000 pakken for et par uger siden, og mens jeg (heldigvis kan man fristes til at sige) ikke har følt den store trang til at se film her på det sidste, så har jeg alligevel bemærket at en eller flere af TV1000 kanalerne ofte simpelthen bare er væk om aftenen/natten.
Programinfo vises godt nok, men der er bare sort skærm, og det sker intet selv om jeg venter et halvt til et helt minut (normale skiftetider hos mig er mellem ca. 1 og 5 sekunder).

Lige nu har jeg samme problem med en anden Viasat kanal, TV3 (3+ virker stadig).

Er der andre (Århus eller andre steder) der har oplevet samme problem?

Under alle omstændigheder tror jeg nu nok at jeg traf det forkerte filmpakkevalg - Canal+ ser noget mere tiltalende ud for mig (og der er jo også den ene HD-kanal), desværre bare ikke lige de par dage hvor jeg sad og sammenlignede programoversigter mellem dem og TV1000 .
Det er godt nok lidt en skam at man er bundet for seks måneder - men fra et forretningssynspunkt sikkert meget snedigt af Stofa da jeg sikkert ender med bestille Canal+ pakken alligevel.

Redigeret af Miths - 22-Februar-2008 kl. 03:03
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2008 kl. 03:32
Okay, jeg stod i mod i yderligere ti minutter - men nu har jeg så også Canal+ Total . Der var bare lidt for meget der så interessant ud i deres programoversigt - i modsætning til TV1000.

Så det bliver så:

Zaptor-boks: 1595,-
TV1000 i 6 mdr.: 1194,-
Canal+ i 6 mdr.: 1314,-
MZone i 6 mdr.: 594,-
High-Def i 6 mdr.: 474,-

I alt: 5171,-

+ Alm. stor TV-pakke - som jeg faktisk ikke engang har styr på hvad koster.

Jeg skulle sgu vist have holdt mig til analogt .
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu