recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android "dongle" og TV2 Play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android "dongle" og TV2 Play

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akilleuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akilleuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android "dongle" og TV2 Play
    Sendt: 19-Juli-2013 kl. 07:13
Hej,

Jeg er igang med at lave et "medie-setup" hjemme og vil i den forbindelse gerne have TV2play på mit tv uden en PC.

Jeg har kigget lidt på nogle androids dongles, men kan ikke finde om TV2play undersøtter disse?

På TV2Plays hjemmeside (http://play.tv2.dk/about/devices/) er der følgende krav til Android:

Systemkrav
  • Android version 4.0 eller nyere

For at afspille DRM beskyttet indhold, må enheden ikke være rootet

Afspilning af live DRM krypteret indhold er blokkeret på en række Android enheder. Dette skyldes utilfredsstillende kvalitet ved afspilning af videoindholdet.

    Følgende enheder er blokkerede for afspilning af live DRM krypteret indhold:
  • Alle Android Samsung telefoner

Det er noget af en tynd kop the :( Så håber på nogle herinde har muligheden for at uddybe lidt?

På forhånd tak,

Med venlig hilsen

Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu