recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. støj - er det her normalt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAng. støj - er det her normalt?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 12:52

Oprindeligt skrevet af Nicolai25 Nicolai25 skrev:

Hvordan står din 40 gb placeret?

Den står med luft hele vejen omkring sig så jeg vil ikke sige at det er det der er problemet.

Jeg er ved at være bange for at der er noget i vejen med min PS3, men jeg har ikke rigtig noget at sammenligne med.

I spillede jeg COD4 i et par timer for at presse den til højeste blæserniveau og det lykkedes. Derefter afsluttede jegt spillet og stillede maskinen direkte ved siden af et åbent vindue og efter 1 time kørte den stadig for fuld skrue.

Det er da ik normalt, eller er det?

Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 14:29
Det må være normalt. Jeg tvivler nemlig på, at begge mine PS3'er har været defekte, men igen så har jeg jo været ekstrem uheldig med mine indkøb de sidste 2-3 år. 

Redigeret af SJ - 06-Marts-2008 kl. 14:29
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 16:27

Den 40GB ps3? er det en ægte ps3 40gb? du har vel ikke 4 usb porte på den maskine?

Måske har nogen bare udskiftet hd i den?

 

Til top
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 21:12

Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Det må være normalt. Jeg tvivler nemlig på, at begge mine PS3'er har været defekte, men igen så har jeg jo været ekstrem uheldig med mine indkøb de sidste 2-3 år. 

Og det har begge været 40GB?

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Den 40GB ps3? er det en ægte ps3 40gb? du har vel ikke 4 usb porte på den maskine?

Måske har nogen bare udskiftet hd i den?

 

Ja, gu er den ægte, har købt den i elgiganten for en uge siden og den har 2 usb porte og 40gb.

Til top
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 14:40

Det er måske værd at checke jeres PS3'er for støv i udluftning rundt om maskinen.

Vores 60 gigabyte (som har kørt perfekt i snart seks måneder) er ret følsom overfor støv, og kigger man godt efter, samler der meget støv i de små udluftnings huller i løbet af kort tid.

Vi bor ikke støvet - har ingen tæpper osv, men PS3 er som en magnet. Vi har vænnet os til at tage udluftningen hele vejen rundt med støvsugeren en gang om ugen. Derefter er der ingen problemer.

Prygler vi den står den 15-30 minutter og køre, og sætter blæseren ned i hastighed selv. Vores står helt frit på vores tvbord - oprejst.

 

 



Redigeret af DarkHelmet - 09-Marts-2008 kl. 14:41
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu