recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AN-TV/Stofa VS. Sony Support
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAN-TV/Stofa VS. Sony Support

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maclith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: AN-TV/Stofa VS. Sony Support
    Sendt: 16-Februar-2010 kl. 17:17
Hej.

Jeg sidder med et problem, jeg ikke kan få Stofa til at erkende, eller løse.

Her følger begivenheden.

Jeg skiftede fra Pakke 3 til Pakke 1, for ca. 14 dage siden. Da jeg havde pakke 3 var der ca 180 kanaler (digital spejling) efter en kanalsøgning, hvor jeg havde adgang til de kanaler der var i pakke 3.

Jeg skiftede så til pakke 1, og nu har jeg kun 11/12 kanaler i (digital spejling). Der skulle efter an-tv´s kanaloversigt være 15 kanaler, hvoraf infokanalen ikke kan ses i digitalt. Grunden til at jeg skriver 11/12 er den at jeg pludselig havde adgang til TV3 i går, men så forsvandt signalet til DR HD. Så reelt er der igen 11 kanaler. Jeg skulle gerne have ca 180 kanaler i (digital spejling) selv i pakke 1. Men det har jeg ikke....?

Har nu snakket med Stofa 5 gange, hvoraf de 2 af gangene har været i butikken. Fik så idag at vide at det var fordi, at jeg manglede en opdatering til mit TV. Dette fatter jeg ikke. Hvorfor en opdatering nu, da jeg sagtens kunne se alle kanalerne i pakke 3. ??????? Fik et telefon nummer til Sony Support, og skulle snakke med dem om problemet og en softwareopdatering.

Har nu snakket med Sony support, og de kunne fortælle at det var Stofa der havde et stort problem. Stofa ville ikke vedkende sig, at det var hos selve Stofa at fejlen lå. Sony kører nu en sag mod stofa, og regnede med at de havde en løsning på dette problem sidst på ugen.

Fatter ikke at Stofa leverer så dårlig en service. Har aldrig været ude for noget lignende.

Er der andre der har de samme problemer med pakke 1, eller er det kun mig.


Hilsen

Maclith
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af maclith maclith skrev:

Hej.

Jeg sidder med et problem, jeg ikke kan få Stofa til at erkende, eller løse.

Her følger begivenheden.

Jeg skiftede fra Pakke 3 til Pakke 1, for ca. 14 dage siden. Da jeg havde pakke 3 var der ca 180 kanaler (digital spejling) efter en kanalsøgning, hvor jeg havde adgang til de kanaler der var i pakke 3.

Jeg skiftede så til pakke 1, og nu har jeg kun 11/12 kanaler i (digital spejling). Der skulle efter an-tv´s kanaloversigt være 15 kanaler, hvoraf infokanalen ikke kan ses i digitalt. Grunden til at jeg skriver 11/12 er den at jeg pludselig havde adgang til TV3 i går, men så forsvandt signalet til DR HD. Så reelt er der igen 11 kanaler. Jeg skulle gerne have ca 180 kanaler i (digital spejling) selv i pakke 1. Men det har jeg ikke....?

Har nu snakket med Stofa 5 gange, hvoraf de 2 af gangene har været i butikken. Fik så idag at vide at det var fordi, at jeg manglede en opdatering til mit TV. Dette fatter jeg ikke. Hvorfor en opdatering nu, da jeg sagtens kunne se alle kanalerne i pakke 3. ??????? Fik et telefon nummer til Sony Support, og skulle snakke med dem om problemet og en softwareopdatering.

Har nu snakket med Sony support, og de kunne fortælle at det var Stofa der havde et stort problem. Stofa ville ikke vedkende sig, at det var hos selve Stofa at fejlen lå. Sony kører nu en sag mod stofa, og regnede med at de havde en løsning på dette problem sidst på ugen.

Fatter ikke at Stofa leverer så dårlig en service. Har aldrig været ude for noget lignende.

Er der andre der har de samme problemer med pakke 1, eller er det kun mig.


Hilsen

Maclith
 
180 kanaler med pakke 1? Hvordan vil du have det skal gå til?
 
Du har en digital spejling af dine analoge kanaler - men du har jo ikke 180 analoge kanaler i pakke 1!?
 
Det er rigtigt at der er nogle ekstra kanaler, men dælme da ikke så du kommer op på 180 kanaler. Jeg kan slet ikke se hvordan der skulle blive plads til det, med et pakkefilter til pakke 1...
 
Der ud over, så kører Sony ikke en "sag mod Stofa", men vi er i dialog med Sony omkring nogle problemer...


Redigeret af zulfo - 16-Februar-2010 kl. 19:53
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 20:05
Han mener vel at han finder de frie digitale fra Pakke 1 + kodede kanaler for Pakke 2/3/Temapakker/Canal+/Tv1000/etc. Det burde vel ende på omkring en 130.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Han mener vel at han finder de frie digitale fra Pakke 1 + kodede kanaler for Pakke 2/3/Temapakker/Canal+/Tv1000/etc. Det burde vel ende på omkring en 130.
Åh - på den måde... jeg troede han mente 180 gratis kanaler, som han skulle kunne se med pakke 1... men så har jeg læst det forkert...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
maclith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:


180 kanaler med pakke 1? Hvordan vil du have det skal gå til?
 
Du har en digital spejling af dine analoge kanaler - men du har jo ikke 180 analoge kanaler i pakke 1!?
 
Det er rigtigt at der er nogle ekstra kanaler, men dælme da ikke så du kommer op på 180 kanaler. Jeg kan slet ikke se hvordan der skulle blive plads til det, med et pakkefilter til pakke 1...
 
Der ud over, så kører Sony ikke en "sag mod Stofa", men vi er i dialog med Sony omkring nogle problemer...


Hej.

Har aldrig ment at der er 130 - 180 frie kanaler, men at det er som Filthat skriver.
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 22:15
I aalborg er der slet ikke så mange kanaler digitalt i pakke 1. Det digitale signal for alle betalingskanaler og kanaler ud over pakke 2/3, ligger nemlig kun i filteret efter pakke 1.
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 22:45
Vil det sige at man kan ikke have f.eks Pakke 1 og så TV1000? Det lyder da lidt mærkeligt, men der kan jo selvfølgelig være nogen tekniske begrænsninger mht til filtre i standerne der gør det.
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 07:28
Ja det er pt ikke muligt at vælge ting til pakke 1. Det bliver det dog fra 1. April hvor der er flyttet filtre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu