recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple extreme og zeppelin air
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple extreme og zeppelin air

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
charlie2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér charlie2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple extreme og zeppelin air
    Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 13:01
Hej
Håber der er en her der kan hjælpe mig
Har lige tilsluttet en Apple extreme til min fullrate router har så sat en zeppelin air til extreme via netværkskabel så langt så godt kan se zeppelineren på airplay symbolet men når jeg afspiller fra f.eks iTunes eller andre apple enheder kommer der ingen lyd men hvis jeg vælger appletv som højtaler er det ok i opsætningen på zeppelineren har jeg valgt mit netværk med pass og godkendt men den står og søger efter netværket hele tiden selvom den er forbundet via kabel til extreme . Går ud fra at det er en indstilling i extremen den er gal med men har ikke så meget forstand på det så jeg håber der er en der kan hjælpe mig .Den har virket før jeg satte extreme til
Mvh Søren
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu