recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV gen 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV gen 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tonelab Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tonelab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV gen 2
    Sendt: 22-April-2013 kl. 11:27
Hej
Jeg overvejer at købe et apple TV generation 2, men skal lige høre om der er nogen der har erfaringer med en jailbreaket version.
 
Jeg vil gerne se Premier Leaguefodbold (og helst med engelsk kommentator), Champions League, ESPN og NHL ishockey. Er der nogen der har fået det til at fungere og kan man i det hele taget se det på sit apple TV?
 
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 12:36

Hej Tonelab.

Nej, jeg kender ikke nogle steder du kan hente ovenstående sport udsendelser og se det via en Apple TV2 eller lignende boks.

Bl.a. af historiske årsager sælges rettigheder til Sports udsendelser landevis og de kan være besværligt at se, hvis man befinder sig uden for det land hvor de er beregnet til.

Hvis man befinder sig i England og allerede har abonnement på SKY Sport kan man dog gratis se Premier League fodbold på 25 forskellige mobil telefoner / tablets:


Men ellers er SAT mit bedste bud. Allerede næste år vil satellit betalings kanaler som al Jazeera sport begynde at vise Premier League. Og SAT kanalerne er ikke begrænset af lande grænserne.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 22-April-2013 kl. 12:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu