recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Appletv driller - Phillips OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Appletv driller - Phillips OLED

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Appletv driller - Phillips OLED
    Sendt: 16-December-2020 kl. 18:45
Hej jeg har et snart ældre Oled  55pos9002. Det understøtter kun HDR 10. 
Når jeg starter en serie På Netflix i HDR fanger tv`et et signal og skriver HDR signal i bunden af tv`et herefter skifter tv`et automatisk Til HDR mode. Mit problem er at billedet bliver alt for mørkt. Før det skifter til HDR mode er der 2-3 sek hvor billedet står ganske fint. Er der mon en måde hvor jeg kan disable det der auto HDR?!
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2020 kl. 19:34
gå ind i indstillingerne på dit apple Tv -> Video og lyd -> Format -> vælg noget andet end HDR. 
Eller også er der et sted i indstillingerne på dit Philips TV. Det kan du nok finde i selve manualen.
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 08:44
jeg har forsøgt alle de tricks jeg kender uden held.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 14:32
Jeg har et TV magen til og jeg har slået HDR fra på miy Apple TV
Til top
runekc Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér runekc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 19:45
Hvis du ikke vil have at dit ATV skal vise HDR så skal du sige NEJ til at den automatisk matcher dynamisk område, findes under video indstillinger på ATV. Smile
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2020 kl. 04:37
tak, det vil jeg prøve

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu