Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Baghøjtalere til surround sound.
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Baghøjtalere til surround sound.

Side  <1 345
Forfatter
Besked
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 11:28
THX har en ret udførlig guide:

Personligt synes jeg at dipol surround højttalere ca. 180 cm oppe på væggen i 90 grader til lyttepositionen fungerer rigtigt fint. Men som man ser hos både Dolby og THX så er der flere forskellige muligheder og selvom alt ikke sidder helt perfekt så kan man godt få et udmærket og underholdende system. Den helt storre udfordring kommer hvis man ønsker et helt "korrekt" system som præcist genskaber filminstruktørens vision med lyden - så bliver det udfordrene og kan kræve ekspertbistand Smile

Mvh
Jacob 
Til top
Annonce
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu