recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BBC iPlayer på dansk Samsung E/2012?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BBC iPlayer på dansk Samsung E/2012?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stavn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stavn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BBC iPlayer på dansk Samsung E/2012?
    Sendt: 27-December-2016 kl. 00:37
Har et Samsung E8005 fra 2012.

Jeg har fundet ud af at at bruge VPN og skifte min SmartHub til UK region, dermed kan jeg bruge BBC iPlayer. Men den fjerner desvære HBO Nordic når man skifter væk fra DK region. Ligeså fjernes BBC når jeg skifter tilbage til dansk hub.

Jeg har tidligere enabled HBB TV ved skift til Tjekkisk, det blev ikke fjernet da jeg skiftede tilbage til DK.

Kan det lade sig gøre uden de store developer/debug/PC download ting?
Til top
rmjdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rmjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 00:48
Fandt du en løsning? Har et KS8000 og kan ikke finde iPlayer app, og kan kun skifte til SE, No og FI område.
Til top
stavn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stavn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 08:16
Jeg fandt aldrig ud af at have både BBC iPlayer og HBO Nordic santidig. Jeg brugte denne guide til at skifte region på Smarthub:  http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=24&t=31806

Men jeg ved ikke om det er relevant på nyere TV.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu