recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Audi bilradio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Audi bilradio?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
webersmass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juni-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér webersmass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Audi bilradio?
    Sendt: 27-Juni-2016 kl. 14:30
Så jeg er på udkig efter en med det absolut bedste bilradio.. Nogle bud?



Redigeret af webersmass - 27-Juni-2016 kl. 14:35
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af webersmass webersmass skrev:

Så jeg er på udkig efter en med det absolut bedste bilradio.. Nogle bud?

Er det ikke lidt omvendt ?
Køb bilen du vil have og skift radioen til det du har lyst til ?
Masser af info om mulighederne her: http://www.vagcars.dk
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 15:11
Enig med quarkir - køb bilen først og så kan anlægget blive godt bagefter.

Herudover er det et spørgsmål om dine ønsker til bilradioen - hvad skal den kunne: MP3, CD'er, streaming, etc? Hvad er der plads til i bilen - 1DIN eller 2DIN?

Jeg har en Audi TT fra 2000, som har Bose højttallere, CD-skifter og er blevet opgraderet fra Audis originale kassettebåndsradio til en CD-radio (Audi Concert II). Jeg er glad for mit anlæg, men overlever at skifte CD-skifteren ud med et MP3-modul, hvor man kan have 10 mapper med 99 sange i hver mappe på et USB-stik.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af webersmass webersmass skrev:

Så jeg er på udkig efter en med det absolut bedste bilradio.. Nogle bud?

Audi A8 med Bang & Olufsen Advanced Sound System, rimelig overbevisende lyd/ samt betjening og ret så elegant.Wink men måske dit budget bliver overskrevetTongue
 
Selv B&O i en Audi A3 spiller faktisk ret godt, men en Audi A3 " Model 8V" med Audi Sound System spiller nu også ret godt, den har også en lille sub i bagagerummet.
 
Lidt off topic:
 
Ellers er der biler som Lexus med Mark Levinson, Aston Martin med B&O og selvfølgelig Bentley med NaimTongue
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af webersmass webersmass skrev:

Så jeg er på udkig efter en<span style=": rgb251, 251, 253;"><span style="line-height: 16.8px;"> med det absolut bedste bilradio.. Nogle bud?</span></span>



Bare til info, så får du ikke nogen eftermarked radio, som fanger radio lige så godt, som VAG's originalmonterede radioer!

M.v.h.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 00:21
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af webersmass webersmass skrev:

Så jeg er på udkig efter en<span style=": rgb251, 251, 253;"><span style="line-height: 16.8px;"> med det absolut bedste bilradio.. Nogle bud?</span></span>



Bare til info, så får du ikke nogen eftermarked radio, som fanger radio lige så godt, som VAG's originalmonterede radioer!

M.v.h.
Det er der så delte meninger om, hvis man læser indlæggene på http://www.vagcars.dk
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 08:41
Jeg har det nye discover pro navigation i min, og må indrømme at jeg er pænt skuffet.. :/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu