recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste billigste og mest lydløse netflix ting?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste billigste og mest lydløse netflix ting?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:30
Ved du hvor lang tid en film tager at konvertere? Filmene er i snit 5gb store, alt undtage,n dansk undertrykt er fjernet
Til top
Lassen.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Oktober-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassen.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:57
Hvad med Boxee box ? Kan alt hvad Apple TV kan. Og en hel del mere.....
Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:03
Boxee understøtter desværre endnu ikke dansk netflix og der er en del forvirring omkring, hvorvidt det nogensinde bliver tilfældet...
Til top
Mads8382 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Juli-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads8382 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:08
Hej
Hvad med bare at streame dem over VLC streamer som jeg gør. Enten bare fra min Ipad eller fra min mac mini til mit ATV (-:
Så BR film på små 12 GB streamet fra min MAc Mini - Virkede uden problemer.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af Mads8382 Mads8382 skrev:

Hej
Hvad med bare at streame dem over VLC streamer som jeg gør. Enten bare fra min Ipad eller fra min mac mini til mit ATV (-:

Så BR film på små 12 GB streamet fra min MAc Mini - Virkede uden problemer.


Kan det gøres uden jb?
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:20
WD TV Live...
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2011
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 15:53

Med rimelige settings tager det en 15-20 minutter at konvertere en DVD i Handbrake med en standard i5-2500. Det kan godt lade sig gøre at tilføje undertekster der kan slås fra og til, men iTunes er mildt sagt kræsen....  Det var godt nok frustrende at VLC og andre afspillere sagtens kunne se de ekstra spor, men iTunes ignorerede dem totalt.

Det eneste program jeg har fundet der kan gøre det så det virker hver gang er Subler. Det virker ved at man tilføjer en SRT fil som en ekstra stream på filmen efter den er konverteret. Samtidig er det også fint til at tilføje meta data. Eneste ulempe er at det kun findes til OSX.

 

Jeg har selv konverteret over 500 dvd film og en del serier med ovenstående metode. Når det først er klaret er det lækkert, og virker rigtig godt. Men hvis jeg havde vidst hvor stort et arbejde det var, havde jeg nok valgt en anden boks der var knapt så kræsen med hensyn til formater.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af LeChuck LeChuck skrev:

Med rimelige settings tager det en 15-20 minutter at konvertere en DVD i Handbrake med en standard i5-2500. Det kan godt lade sig gøre at tilføje undertekster der kan slås fra og til, men iTunes er mildt sagt kræsen....  Det var godt nok frustrende at VLC og andre afspillere sagtens kunne se de ekstra spor, men iTunes ignorerede dem totalt.

Det eneste program jeg har fundet der kan gøre det så det virker hver gang er Subler. Det virker ved at man tilføjer en SRT fil som en ekstra stream på filmen efter den er konverteret. Samtidig er det også fint til at tilføje meta data. Eneste ulempe er at det kun findes til OSX.

 

Jeg har selv konverteret over 500 dvd film og en del serier med ovenstående metode. Når det først er klaret er det lækkert, og virker rigtig godt. Men hvis jeg havde vidst hvor stort et arbejde det var, havde jeg nok valgt en anden boks der var knapt så kræsen med hensyn til formater.

Tak for Info. Har selv brugt timer, mange timer, på at lave alle mine 4-500 dvd'er til iso, og det har kørt super på ac Ryan og Apple tv jb. Og det er begrænset hvor lang tid jeg gider bruge igen, overvejer kraftigt at købe ATV, og så vente med at se mine egne film før det nye jb
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 16:30
WD Tv Live æder det hele uden problemer uden at konvertere. Jeg har lige afprøvet Netflix. Det kører utroligt fint...
Den koster kun ca. 650 kr..
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:



WD Tv Live æder det hele uden problemer uden at konvertere. Jeg har lige afprøvet Netflix. Det kører utroligt fint...
Den koster kun ca. 650 kr..


Har den et lækkert interface og en videowall?
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 17:12
Ja.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 11:43
Tror jeg har isoleret det til enten en wd live eller ATV 3 nogle fordele ulemper jeg skal tænke over. Ved godt jb ikke er til ATV endnu
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu