recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste måde at streame på til Smart TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste måde at streame på til Smart TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
guldbron Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-September-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldbron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste måde at streame på til Smart TV
    Sendt: 09-September-2012 kl. 09:09
Jeg ha fået købt mig et Samsung 46d7005, og jeg har de sidste par dage snuset nettet tyndt efter muligheder for at kunne streame film til tv'et.

Mit tidligere setup var at jeg fra min film server bruger min laptop til at streame film på med XBMC via WIFI. Min laptop var så sat til tv'et via et HDMI kabel.

Med de funktioner som Smart Tv har vil jeg høre hvad den bedste måde at streame film direkte fra serveren til Smart TV'et er.


Til top
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 17:08
Til Samsungs D-serie kan man vist hente en Plex app til TV'et. Så kan du installere Plex media server på din PC og så streame film via din PC (så længe den er tændt og Plex-serveren kører - du kan dog fint bruge PC'en til andre ting imens).

Jeg har ikke selv prøvet Plex-app'en til TV'et, da jeg ikke har en understøttet model (har en E-serie, hvor app'en endnu ikke er godkendt) så kan desværre ikke sige noget om kvaliteten.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 09:11
og hvis filmene ikke kan afspilles
Så hent dette program:

det har en Samsung TV profil som du kan benytte.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu