recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Medieafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Medieafspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hot_fifty Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hot_fifty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Medieafspiller
    Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 18:18
Hej
 
Det kan være emnet har været oppe før, men har ikke kunne finde det jeg skulle bruge ved en søgning.
 
Jeg søger det bedste apparat som tager netflix danmark uden problemer, som har indbygget wifi og helst kan stream 1080p, og som jeg gerne skulle kunne bruge min mobil som remote (dog ikke et krav)
 
Spiller ATV3 netflix Danmark? Kan godt lide den er så lille og nem. Eller hvad med Dune HD?
 
Synes det svært at finde reel info om, hvilke mediebokse der kan køre netflix DK.
 
Gider ikke netflix US, da jeg godt kan lide der er tekster på.
 
Håber I kan hjælpe mig :)
Til top
hot_fifty Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hot_fifty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 19:27
har lige læst at der ikke er netflix til Dune. Men burde virke til atv3 ik? altså den danske netflix
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 22:29
I følge alle kilder kan tredie generation af WDTV Live'en gøre det (den med model nummer  WDBGXT0000NBK)  http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=650544

Har wifi, kan steame 1080p, og bør kunne klare Netflix DK (jeg har kun læst andre siger den kan, jeg har ikke selv haft mulighed for at chekke - så måske lyver de alle for mig :) )

Desuden er der en remote app til iOS/Android telefoner.
--
DR - landets største jobskabelses ordning.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af Kermode Kermode skrev:

I følge alle kilder kan tredie generation af WDTV Live'en gøre det (den med model nummer  WDBGXT0000NBK)  http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=650544

Har wifi, kan steame 1080p, og bør kunne klare Netflix DK (jeg har kun læst andre siger den kan, jeg har ikke selv haft mulighed for at chekke - så måske lyver de alle for mig :) )

Desuden er der en remote app til iOS/Android telefoner.
Den kører fint Netflix DK, fik en installeret i soveværelset i går. Den afspiller dog ikke formaterne til BD's og DVD'er, som min Netgear NEOTV550HD gør. Så her skal laves andre formater til NAS'en, hvis WDTV Live skal bruges til streaming af mine videofiler.
Men heldigvis blev WDTV Live "kun" købt til Netflix, og det kan den, så endnu en skal købes til alrummet.


Redigeret af JeTex - 27-Oktober-2012 kl. 22:40
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 22:46
ATV 3 ,
Til top
hot_fifty Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hot_fifty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 10:49
Tusind tak for svar. Ja overvejer også wd live.
Sani? Atv3?Fortæl mere
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:36
Hmm.. du har lagt tråden under "bærbare mediaafspillere!"
Til top
hot_fifty Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hot_fifty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 13:58
godt set:)
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 14:15
Har en Wd live tv den klarer Netflix dk uden problemer og der er en god android remote app.

Gav 700 kr hos proshop incl fragt.

Nem at sætte op og minus Itunes Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 15:25
[


[/QUOTE]
Den kører fint Netflix DK, fik en installeret i soveværelset i går. Den afspiller dog ikke formaterne til BD's og DVD'er, som min Netgear NEOTV550HD gør. Så her skal laves andre formater til NAS'en, hvis WDTV Live skal bruges til streaming af mine videofiler.
Men heldigvis blev WDTV Live "kun" købt til Netflix, og det kan den, så endnu en skal købes til alrummet.
[/QUOTE]
 
Hvad er det for formater til BD´s og DVDér, du ikke mener, den kan afspille, for hos mig kan den afspille alt???
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu