recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Begivenheder på Facebook.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Begivenheder på Facebook.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Begivenheder på Facebook.
    Sendt: 09-Juni-2022 kl. 21:13
Hej.

Vi kan ikke finde ud af hvorfor vi ikke kan se begivenheder / genvej til begivenheder i facebook appen (eller på computeren), sammen med de andre genveje som til grupper, venner, marketplace osv., når man trykker på de 3 vandrette streger i nederste højre hjørne.

Hvordan får vi det frem?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 07:08
Du skal ikke bare klikke på Se mere?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 07:13
Ja, men "begivenheder" er der ikke sammen med de andre ting (heller ikke under "se mere"). Vi har prøvet at følge den anvisning som du nævner, som man kan finde ved at søge i supporten.

Det er det vi ikke kan forstå, hvorfor "begivenheder" ikke er dér.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 07:52
App troubleshooting
Make sure you're connected to the internet. Force quit your app on your phone, then restart it. Make sure you're logged into the Facebook app on your phone. If you're using an Android device, try enabling developer options before setting up test events.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 08:21
Vi har også prøvet at logge ud af facebook, slukke telefonen og tænde den igen.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 08:58
Bare en tanke: Mon det ville hjælpe noget at afinstallere facebook appen og så installere den igen (måske genstarte telefonen før den installeres igen)??

Jeg går ud fra at login til facebook appen på telefonen er det samme som på computeren.

På den måde kunne man måske få udryddet diverse indstillinger man måtte have fået lavet i facebook appen på telefonen, som måske kunne være årsagen til at "begivenheder" er så svære at finde.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 15:51
KAn du ikke indsætte nogle screenshots af hvor du forventer ikonerne er? Så er det nemmere at guide.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 17:31
Ja, det er der hvor I har nævnt det skulle være, men ikke er:



I øvrigt så hjalp det ikke noget at fjerne app'en, slukke telefonen, tænde telefonen og installere app'en på ny.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shaman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 09:51
På Android kan man fastgøre eller skjule genveje på navigationslinjen, under (Tandjul) > "Indstillinger og privatindstillinger" > "Præferencer" > "Genveje" > "Genvejslinje". Måske det kunne være en løsning? Har selv lige fastgjort "Begivenheder" (krævede en genstart af app'en før det slog igennem).

Redigeret af shaman - 11-Juni-2022 kl. 09:54
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 10:00
Ok - vi kan jo prøve at se om noget lignende også er på Apple iPhone.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 14:38
Jeg har ikke selv Facebook, men skal man aktivere en genvej, før den bliver synlig på oversigten?
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 14:46
Det er også det der undrer mig lidt. På både min mobil og på min computer i min facebook, er den nem at finde frem (og jeg har som regel ikke brug for den). Men på min kones mobil og computer er den svær at finde frem til.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu