recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Begynder BIO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBegynder BIO

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Emne: Begynder BIO
    Sendt: 10-November-2009 kl. 20:27
Så har jeg endelig fået mig min helt egen, personlige hjemmebiograf! Big smile
Som det fremgår af min signatur, er jeg den lykkelige ejer af et panasonic PZ85 plasma TV. En af de gode modeller, bare fra sidste års line-up.
Jeg har også fået anskaffet mig en blu-ray afspiller, dog en af de lidt billigere, men den gør det supergodt.
Det bedste køb jeg gjorde i forbindelse med det her projekt, var mine højtalere. De spiller simpelthen fantastisk!!!
Jeg brugte virkelig lang tid på at finde ud af hvad der er bedst i det prisniveau som jeg havde afsat. Men mere vil ha' mere, og jeg ente faktisk med at bruge ca. 4.000 mere end jeg havde planlagt. Jeg købte et par Dynaudio Focus 140 - hvor jeg faktisk regnede med at købe et sæt x12'ere... Shocked
De spiller fantastisk!
Jeg har selvfølgelig også investeret i nogle blu-ray film, i første omgang 5 stk fra elgiganten, til 200,- stk. Dead, og da min fornuft indhentede mig bestilte jeg de næste syv fra england, og har faktisk sparet ca. 50%...
Mht. højtalerkabel valgte jeg at følge whathifi.com's(!) råd - i uvidenhed om alternativer - og købte QED silver annivesary XT, fra hificables.co.uk - som kun kan anbefales. De afsendte mine kabler en fredag, og jeg fik dem den følgende mandag!!!
Og så en særlig hilsen til Steffen her fra recordere.dk, som jeg købte min forstærker af. Smile
Jeg har ikke fået taget nogle billeder endnu - men de kommer!
Panasonic PZ85
Panasonic BDP60
Yamaha rxv663
Dynaudio Focus 140
QED HDMI- og højtalerkabler
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu