recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay a8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay a8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Louise2401 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise2401 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay a8
    Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 23:21
Hej. 

Jeg har lige købt Beoplay a8. Da jeg, som det første, skulle tilslutte det trådløse netværk gik det allerede galt. Beoplay kan ikke finde mit netværk - men samtlige af mine naboers Wink Der kommer dog et netværk jeg ikke kender (og som ikke kommer frem på mine andre enheder) en lang række af bogstaver og tal..... kan det mon være mit netværk Embarrassed
Når jeg normalt tilslutter mit trådløse netværk til andre enheder (f.eks iPad og Iphone) så kommer det navn jeg selv har valgt til mit netværk, og jeg bruger min selvvalgte adgangskode.
Burde det ikke være det samme med beoplay ??? Jeg har trådløst netværk via Airport express - det burde vel ikke give problemer, eller.... ??? Min internetudbyder er yousee.

Håber inderligt at der er en, som kan hjælpe mig. Efter 5 timers roden rundt, er jeg tæt på at returnere skidtet Cry

Kh. Louise
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 23:06
Det er fordi Beoplay ikke kan se special karakter og mellemrum i SSID. f.eks Louise's Airport Express.
Til top
Louise2401 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise2401 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 00:20
Nu virker det jo bare Clap I B&O´s´vejledning står der ikke noget om, at der ikke må være mellemrum.

Tusind tusind tak for din hjælp - du er dagens helt Smile

Kh. Louise
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 20:35
Selv tak, tog mig også lang tid med mit Beoplay V1.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu