recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forum forside</b> Forum forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Berdels Bio nedlægges - ny påtænkes - input ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berdels Bio nedlægges - ny påtænkes - input ønskes

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1277
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 15:56
Jeg er godt klar over at mit indlæg måske ikke er hvad man ønsker at høre. Det var bare for at komme med et lidt andet perspektiv, da jeg selv har prøvet et blive forelsket i nogle dyre detaljer frem for praktisk anvendelse, og hvor man reelt ikke kan høre forskel - eller ikke stor forskel nok.
Men det er da helt fint hvis Berdel ender med at gå all in i stuen eller det lille rum. Al respekt for det:-)
Til top
Annonce

Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 11:46
Det er rigtigt at jeg har god erfaring med 2 subs - også derfor at jeg prioriterer det.

Men jeg er helt med på hvad du mener Henning - det er også med i overvejelserne. Men faktisk overvejer jeg projektor + hjemmelavede subs fordi det er en billigere og bedre løsning. Men et tv vil helt sikkert være mere praktisk.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 345
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu