recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beskedtone på iPhone 4S?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beskedtone på iPhone 4S?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beskedtone på iPhone 4S?
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 16:20
Hey!

Er det bare mig, eller er har I også oplevet at jeres iPhone 4S siger første tone to gange hurtigt lige efter hinanden når I modtager en besked?

Jeg har den der standard "Tretoner" beskedtone, og den siger den første tone to gange sådan rigtig hurtig, og det har den ALDRIG gjort før, men lige pludselig så begyndte den at gøre det, og jeg har ikke ændret på noget overhovedet.

What to do?
          
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 08:11
Hey!

Det lyder som den samme udfordring jeg har haft, en enkel gang med min iPhone 4.. 
Jeg slukkede og tændte tlf. igen, og siden har der ikke været noget af hvad jeg kan huske Smile

Det er i øvrigt en god idé at genstarte iPhonen/smartphones i det hele taget 2-3 gange i løbet af en ugen - har jeg hørt.. Det er jo en minicomputer..

Jeg gør det selv, og kan ikke klage over noget...

Håber det hjalp! Wink
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 08:51
Det er en meget hyppig fejl, som er diskuteret mange steder på nettet. Det lader til at den eneste løsning er dét som Casper også har gjort - nemlig at slukke og tænde telefonen. Min har også gjort det et par gange, men jeg genstarter nu ikke min telefon 2-3 gange på en uge. Nok nærmere 1-2 gange på en måned.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Det er en meget hyppig fejl, som er diskuteret mange steder på nettet. Det lader til at den eneste løsning er dét som Casper også har gjort - nemlig at slukke og tænde telefonen. Min har også gjort det et par gange, men jeg genstarter nu ikke min telefon 2-3 gange på en uge. Nok nærmere 1-2 gange på en måned.

Okay, en lidt irriterende fejl i længden, som vel kan rettes i OS'en når Apple magter det.. 
Men det er heller ikke altid jeg genstarter min ifon, ofte kun 1 gang om ugen/hver anden uge eller noget i den duer..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu