recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bigpockets.co.uk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBigpockets.co.uk

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2004 kl. 18:30

Hej Maria

Oprindeligt skrevet af Maria Maria skrev:

Men nu kommer jeg helt i tvivl - leverer de med Post DK eller bud og lign. ??

Det er med bud / kurer (http://www.interlinkexpress.co.uk)

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2004 kl. 11:05

Hej,

alletiders - tak. Så gælder det jo bare om at være hjemme. Jeg bestilte i går, så de er her vel onsdag elle torsdag.

Mvh Maria
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2004 kl. 11:26

Hej,

jeg tænkte lige på, hvad sker der egentlig hvis man ikke er hjemme. Nu skal jeg nok sørge for at være det (eller til nød få en anden til det), men hvis nu...?? Sender de det tilbage eller hvordan?

Att. Lars. Hvor mange dage før de kom fik du besked om at varene var afsendt?

Mvh Maria
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2004 kl. 13:53

Hej Maria

Jeg har lige kigget mine mails igennem, og det lader til at jeg dels fik to automatiske svar da jeg havde bestilt, og dernæst endnu et auto-genereret svar fra en Oliver hos it-solutions.co.uk som sagde tak for min mail.

Jeg syntes at der også burde være et brev om at de var blevet sendt, men det kan jeg ikke finde så måske blander jeg det sammen med noget andet (købte også en Triology-1 scart-omskifter på ca. samme tidspunkt).

Pakken ankom hertil på 6. dagen (bestilt fredag, ankom torsdag).

Og det er så her at jeg kan gøre dig enten glad eller bekymret, alt efter hvordan du bor. Der var ingen hjemme da pakken kom, og budet havde derfor blot stillet ude den foran vores dør i opgangen.

Men ok, pakken var også en rimelig neutral papkasse. Der stod godt nok bigpockets på den, men ellers var der ikke noget som ligefrem signalerede "dyrbart indhold" Smile

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2004 kl. 14:14

Hej Lars,

tak for svaret. Så kommer min nok i morgen. Det er betryggende at vide at de i det mindste ikke sender tilbage. Nå, jeg skal nu nok sørge for at en eller anden er her.
Fik de samme mails som dig ser det ud til, men var blevet en smule bekymret for den manglende mail vedr. afsendelse, da jeg mente du havde nævnt det. Ser ud til at jeg ikke skal bekymre mig og i stedet glæde mig til et ny omgang medier.

Mvh Maria
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2004 kl. 21:07

Hej Maria

Nu har vi jo næsten været med hele vejen i det køb hos bigpockets - så vi mangler lige slutningen. Wink

Er skiverne ankommet, og var alt som forventet ?

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2004 kl. 10:56

Hej,

din timing er god, Lars. Jeg fik skiverne i går

I sidste uge fik jeg en mail at de var løbet ind i problemer mht. lageret og at de derfor var forsinkede. Så tidlig mandag fik jeg en mail om at de var på vej og i går var de her så.
Ingen forkerte varer. Tror jeg da ikke, jeg bestilte nogle dvd+r til pc brænderen, men der står ikke på indpakningen hvad det er og jeg har ikke lige fået tjekket.
Indpakningen var en skuffelse. Flere af de dersens plastic hylstre ( i mangel på det rigtige ord ) var gået i stykker og de små stykke plastic lå ud over det hele. De havde hverken brugt bobleplast eller andet til at tage stødene.

Jeg har naturligvis ikke fået afprøvet medierne endnu og der går da lige et par uger endnu, men når og hvis det fungerer så får Per lige besked til mediaguiden.

Alt i alt - er jeg sådan ok tilfreds. Er meget i tvivl hvor jeg handler næste gang. Det afhænger meget af kommende Nierle rapporter.  Samt udvalget hos samme.

Mvh Maria
Til top
Denon-Fan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2004
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2004 kl. 19:45
Jeg køber altid 200 Ritek DVD-R 4x hos bigpockets,og prisen ligger næsten altid på 1800,- ca. inc forsendelse. Jeg er enig i at deres forsendelser ikke altid er pakket lige godt ind,og jeg har da været ude for ødelagte medier,men dem får man bare refunderet med næste ordre. JEg har handlet hos dem 4 gange indtil nu,og er meget tilfreds
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu