recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig modtager til antennesignal?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig modtager til antennesignal?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 11:44
Lige den Triax 409 var et skod produkt. Har selv en 405 uden harddisk, og den er altså ret god
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

Selv om der står Triax på boxen så betyder det ikke det er kvalitet. jeg har sådan en 409 box og jeg må sige jeg er meget skuffet over den. Aldrig har jeg oplevet et produkt der laver så mange "fejl" og kræver genstart flere gange om ugen, jeg havde håbet på de kom med en software opdatering men det ser ikke sådan ud.



Triax 409 i Tænk og Digital-TV

Link:
http://www.digital-tv-danmark.dk/tv2__tv2_boxer_boxer_mini_bonus_99_kr_md_-c-354_363.html?gclid=CJv2977Jh7ICFcfKtAodtH4AiQ

Det er dæleme ikke let at væte forbruger
Kan man bruge disse test til noget?
E.L.
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

Selv om der står Triax på boxen så betyder det ikke det er kvalitet. jeg har sådan en 409 box og jeg må sige jeg er meget skuffet over den. Aldrig har jeg oplevet et produkt der laver så mange "fejl" og kræver genstart flere gange om ugen, jeg havde håbet på de kom med en software opdatering men det ser ikke sådan ud.



Triax 409 i Tænk og Digital-TV

Link:
http://www.digital-tv-danmark.dk/tv2__tv2_boxer_boxer_mini_bonus_99_kr_md_-c-354_363.html?gclid=CJv2977Jh7ICFcfKtAodtH4AiQ

Det er dæleme ikke let at væte forbruger
Kan man bruge disse test til noget?

Mjaa men Tænk er faktisk utroligt dårlige til at lave tests af elektronik se bare hvordan deres fladskærms test fungere de er nogle gange helt uenige med flatpanel.dk i hvordan et billede skal se ud. Også på smart phone siden er de dårlige så Tænk er i min verden ikke garanti for det er et godt produkt.

mvh
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu