recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Biografgængere får kvalme af "Hobbitten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Biografgængere får kvalme af "Hobbitten

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Biografgængere får kvalme af "Hobbitten
    Sendt: 02-December-2012 kl. 22:14
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 22:57
Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge. Big smile
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 13:12
Man kunne også bare lade være med at se filmen i dårligt fokuseret 3D Tongue
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 14:14
Men der er også stor ros fra andre, når det kommer til 3D-versionen. Læs f.eks. her. Det lyder nu ikke helt så ringe endda Tongue

Redigeret af Rasmus Larsen - 03-December-2012 kl. 14:14
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge. Big smile


Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 02:37
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge. Big smile


Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien

De tre LotR film ligger på 9., 13. og 21. pladsen på IMDB Top 250; der er altså ifølge IMDb brugeres mening mindre end 20 film som er bedre end LotR trilogien... så selvom du ikke kan lide filmene, så er de fleste uenige med dig. Wink
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge. Big smile


Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien

De tre LotR film ligger på 9., 13. og 21. pladsen på IMDB Top 250; der er altså ifølge IMDb brugeres mening mindre end 20 film som er bedre end LotR trilogien... så selvom du ikke kan lide filmene, så er de fleste uenige med dig. Wink
Sådan er der så meget, Beep har også kåret et Samsung som bedste tv i 2012. Der findes åbenbart mange med dårlig smag ( tænker ikke her specifikt på Samsung ).
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men der er også stor ros fra andre, når det kommer til 3D-versionen. Læs f.eks. her. Det lyder nu ikke helt så ringe endda Tongue
Med den adresse skulle det undre mig temmeligt meget hvis de ville skrive noget dårligt om 48 fps LOL
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge. Big smile


Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien

De tre LotR film ligger på 9., 13. og 21. pladsen på IMDB Top 250; der er altså ifølge IMDb brugeres mening mindre end 20 film som er bedre end LotR trilogien... så selvom du ikke kan lide filmene, så er de fleste uenige med dig. Wink

Nu er det jo heldigvis ikke IMDb der bestemmer hvilke film jeg synes der er gode eller ej - jeg synes nemlig heller ikke LOTR er særlig god. Min pointe er, at der er altså nogle der ikke synes godt om filmen, lige meget hvilken plads den har på IMDb.

Af samme grund ser jeg heller ingenting i Hobitten. Men bliver vist nød til at se den, da kæresten vil lave en lille kærestetur ud af det. Oh well. 

- Men håber da alligevel ikke det er noget jeg sidder og knækker mig over ;) 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Ghump Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-August-2010
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 10:27
Der var nogle der reagerede på samme måde, da Avatar kom i 3D. Så på det punkt er der intet nyt under solen. Det er også sjovt at se, at alle de copy/paste "artikler" der oversvømmer nettet i øjeblikket om samme emne, bruger de samme 3 citater. Så helt ærligt, SÅ stort behøver problemet altså heller ikke at være hvis der pt kun er 3 personer i verden der har oplevet det.....
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 11:18
Måske er kvalme det der skal til for at holde folk vågne de 16 timer, den varer
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 17:34
Der vil jo altid være sarte mennesker, som oplever problemer med det ene eller det andet. Sådan er det, og sådan vil det altid være. Jeg regner ikke med, at det er, eller bliver et problem for særlig mange. Typisk at medier skal blæse det hele op.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu