recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bittert Stofa har så svagt HDudbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBittert Stofa har så svagt HDudbud

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Emne: Bittert Stofa har så svagt HDudbud
    Sendt: 26-April-2009 kl. 13:57
Det er kedeligt at se forsidenyheden at Yousee får endnu flere HDkanaler, mens vi Stofakunder står med håret i postkassen. Det er bittert at man ikke har mulighed for Yousee i mit område. Det er da helt vildt så meget bedre udbud de har at byde på.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 15:03
Kanal 5 HD
EuroSport HD
National Geographics HD
BBC HD
Canal+ Sport HD

Kan forstå hvorfor Stofa ikke kan få Kanal 5 HD, men de andre gir sgu da ikke mening!
Til top
dennis.p Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 15:32
Som det har været fremme før, blev stofa sammen med canal digital og yousee bedt om at spytte nogen penge i kassen for at hjælpe SBS med at få kanal 5 HD igang, hvilket de takkede nej til. Som en respons på det, så har de nu ikke mulighed for at tilføje kanalen under almindelige betingelser , da sbs og de andre jo mener at Stofa skal hoste op med et tilsvarende beløb som de andre udbyder har givet...


Har hørt i krogene at der arbejdes på det, men hvor reelt chancen er for at vi får kanal 5 HD, aner jeg ikke... sikkert ikke store...

Med det HD udbud Yousee har nu, vil jeg uden at blinke smutte over til dem, hvis jeg havde muligheden...
Det er bare under AL kritik det vi har hos Stofa..
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2009 kl. 16:13

Mit forhold til Stofa er så godt at Priserne hos YouSee altid vil afskrække, og en kollektiv beslutning om skifte har for mig altid været "En umulighed men her af den gode slags".  

Til top
dennis.p Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Mit forhold til Stofa er så godt at Priserne hos YouSee altid vil afskrække, og en kollektiv beslutning om skifte har for mig altid været "En umulighed men her af den gode slags".  



Så med andre ord, du er fuld tilfreds med HD udbuddet på Stofa?,

deres pakke koster 79 kr, mod yousee's 79..... ;)

Enig pakkerne koster noget mere, jeg mener det er 375 for fuldpakken, men du har muligheden for de HD kanaler der er tilgængelige...

Ja Yousee har haft deres problemer, men det vil da være lidt forkert at sige at Stofa ikke også har det...

Jeg håber på at Stofa bliver solgt til Canal Digital, eller deres ejer Telenor, så kan vi måske få lavet nogle ordentlige aftaler som de hele tiden indgår med Yousee...

Hvis ikke, så køber jeg parabol, jeg flytter alligevel i hus senere på året, og en af mine venner har lige fået den nye Vantage HD box, op med både viasat og kanal digital, så har man da det HD tv der er muligt ;)




Redigeret af dennis.p - 28-April-2009 kl. 09:12
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu