recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bland selv vs Fritvalg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bland selv vs Fritvalg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikkesfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bland selv vs Fritvalg
    Sendt: 08-Januar-2012 kl. 11:25
Hej, efter nytår er kanalsammensætningen ændret på min kabeltv pakke.
 
Jeg har samtidigt det som tidligere hed "stor bland selv", og har derved fået nogle dubletter bl.a. Eurosport2. (Der står stadig "stor bland selv" i E-shop under mine oplysninger)
 
Jeg ønsker derfor at ændre sammensætningen i min "bland selv". Problemet er bare at jeg ikke kan finde nogen steder at ændre. På "mine sider" i "E-shop" hedder det i dag "Frit valg" og det virker ikke som om jeg kan ændre dér.
 
Tidligere kunne jeg vist nok ændre direkte på Zaptor, men jeg kan ikke finde den menu længere.
 
Er der nogen som har prøvet at står i samme situation?
 
 
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 11:28


Jep.

Jeg ringede til Stofa og fortale at min bland selv skulle ændres til fritvalg, og medarbejderen satte det op med de kanaler jeg ønskede.

Herefter kan du tilføje og slette fritvalgskanaler via Mine Sider......
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu