Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

 Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805

Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
    Sendt: 10-Januar-2017 kl. 12:31
Har et problem som efterhånden irriterer mig en smule på mit Sony W805.
Når jeg går ind på Netflix app virker alt som regel fint.
Når man så starter en film, afspiller den et kort øjeblik, max et par sekunder og derefter bliver man smidt helt ud af app'en og tilbage til alm. tv.
Hvis man så prøver igen, kan man være heldig at det virker (kræver nogle gange adskillige forsøg).
 
Jeg har prøvet at pause programmet i samme øjeblik det starter (og lade det være på pause 5-10 sek) og så virker det som regel ((min teori er at det sørger for at fylde bufferen) men kan være rent tilfælde)....
 
Jeg har prøvet diverse: fabriksreset af tv, nulstilling/skift af wifi, opdatering af tv etc....
Forbindelse er rigelig hurtig  (60 Mbit) og er meget stabil
 
Umiddelbart er mit (totalt ukvalificerede) gæt at det er et bufferproblem. At app'en forsøger at starte op inden den har hentet tilstrækkeligt indhold og at den derfor lukker ned og går tilbage til tv.
 
Der er åbenbart andre med samme problem (men ingen løsning):
 
Andre herinde der oplever problemet og evt. har en forklaring/løsning??
Til top
Annonce
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 07:41
Ingen der har prøvet dette?
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2017 kl. 09:34
Har oplevet det samme på W905. Synes det er blevet værre, end det var de første år.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af mikkelsen1980 mikkelsen1980 skrev:

Har oplevet det samme på W905. Synes det er blevet værre, end det var de første år.
Jeg oplever det samme. I starten skete det aldrig, det er noget der er opstået inden for det sidste år og er blevet værre hen ad vejen...
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 16:13
Synes det er blevet helt vildt nu. Jeg har en 4 årig forsikring, men ved ikke om det er noget, man vel kunne tage via dem.

Lyder til mange har problemet, men ingen har en løsning.

Til top
 Besvar Besvar


Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu