recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray skiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray skiver

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 11:16
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Det skal du nok ikke regne med foreløbig. Prisen skal ned i 5-10 kroner pr. stk, før det kan betale sig at have 100-stk som en vare. Du skal også tænke på, at med den hastighed priserne trods alt falder, så vil en 100-stk (som du jo nok vil være forholdsvis lang tid om at få brugt), hvor du betalte f.eks. 25,- pr. stk. jo hurtigt ende med at være dyr, når 10-stk priserne så pludselig havner på 20,- pr. stk.


Men som jeg før har været inde på, så vil der jo altid være en fejlmargen også ved Blu-ray skiver, det er også værd at tage med i forbindelse med prisen.

Og så vil der nok også være nogle, som vil sætte det op imod, hvad en film vil koste på Blu-ray.
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 12:34
Jeg har flere gange med stor succes købt dem i Japan via Ebay.

Bl.a her: http://www.ebay.co.uk/itm/10-TDK-3D-bluray-High-Grade-disc-50GB-bd-r-dl-printable-blu-ray-dvd-repacked-/130646178600?pt=US_CD_DVD_Blu_ray_Discs&hash=item1e6b1e7b28

Så kan du få 10 stk. TDK 50GB til 150,- kr. inkl. fragt.

De har også Verbatim til ca. samme pris.

De pakker dem selv om så risikoen for at blive snuppet i tolden er minimal, det er endnu ikke sket for mig.


Redigeret af Giffel - 09-Oktober-2013 kl. 12:36

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:


Jeg har flere gange med stor succes købt dem i Japan via Ebay.

Bl.a her: http://www.ebay.co.uk/itm/10-TDK-3D-bluray-High-Grade-disc-50GB-bd-r-dl-printable-blu-ray-dvd-repacked-/130646178600?pt=US_CD_DVD_Blu_ray_Discs&hash=item1e6b1e7b28

Så kan du få 10 stk. TDK 50GB til 150,- kr. inkl. fragt.

De har også Verbatim til ca. samme pris.

De pakker dem selv om så risikoen for at blive snuppet i tolden er minimal, det er endnu ikke sket for mig.





Du har jo så været heldig - jeg ved ikke, om jeg vil tage samme chance/risiko.    
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:


Jeg har flere gange med stor succes købt dem i Japan via Ebay.

Bl.a her: http://www.ebay.co.uk/itm/10-TDK-3D-bluray-High-Grade-disc-50GB-bd-r-dl-printable-blu-ray-dvd-repacked-/130646178600?pt=US_CD_DVD_Blu_ray_Discs&hash=item1e6b1e7b28

Så kan du få 10 stk. TDK 50GB til 150,- kr. inkl. fragt.

De har også Verbatim til ca. samme pris.

De pakker dem selv om så risikoen for at blive snuppet i tolden er minimal, det er endnu ikke sket for mig.





Du har jo så været heldig - jeg ved ikke, om jeg vil tage samme chance/risiko.    


Skulle man være uheldig og blive snuppet i tolden så bliver prisen så vidt jeg lige kan se ca. 348,- kr. inkl. moms og importgebyr.
Så stadig billigere end herhjemme og ca. samme pris som i tyskland men for nogle bedre skiver.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 14:21
Som en anden i tråden nævner, så køb skiverne på Ebay.
Billige Verbatim-skiver for 160-170 kr. for 10 stk. 50GB.
 
Har købt dér adskillige gange. Tror efterhånden det er blevet til 4-5 handler. 
Alle gange er skiverne pakket behørigt i plasikomslag/lommer (man får ikke kasse med), og kuverten er påført en værdi af 10$. Så er aldrig taget i tolden.
 
 
/Ersgaard


Redigeret af Ersgaard - 09-Oktober-2013 kl. 14:26
/Ersgaard
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hansemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Som en anden i tråden nævner, så køb skiverne på Ebay.
Billige Verbatim-skiver for 160-170 kr. for 10 stk. 50GB.
 
Har købt dér adskillige gange. Tror efterhånden det er blevet til 4-5 handler. 
Alle gange er skiverne pakket behørigt i plasikomslag/lommer (man får ikke kasse med), og kuverten er påført en værdi af 10$. Så er aldrig taget i tolden.
 
 
/Ersgaard


Hvordan får du påført en værdi af kun 10$?Approve
Mvh Hansemand
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Som en anden i tråden nævner, så køb skiverne på Ebay.
Billige Verbatim-skiver for 160-170 kr. for 10 stk. 50GB.
 
Har købt dér adskillige gange. Tror efterhånden det er blevet til 4-5 handler. 
Alle gange er skiverne pakket behørigt i plasikomslag/lommer (man får ikke kasse med), og kuverten er påført en værdi af 10$. Så er aldrig taget i tolden.
 
 
/Ersgaard


Hvordan får du påført en værdi af kun 10$?Approve


Det gør de af sig selv, tror de gør det ved alle deres pakker, det har altid været gjort ved mine og jeg har aldrig bedt om det.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hansemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 15:08
Tak for info...må se at få nogle sendt til DanmarkTongue
Mvh Hansemand
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Som en anden i tråden nævner, så køb skiverne på Ebay.
Billige Verbatim-skiver for 160-170 kr. for 10 stk. 50GB.
 
Har købt dér adskillige gange. Tror efterhånden det er blevet til 4-5 handler. 
Alle gange er skiverne pakket behørigt i plasikomslag/lommer (man får ikke kasse med), og kuverten er påført en værdi af 10$. Så er aldrig taget i tolden.
 
 
/Ersgaard


Hvordan får du påført en værdi af kun 10$?Approve
Sælger påfører værdien på kuverten ved afsendelse. Går ud fra han ved at der er tåbelige toldregler alle steder.
Det har fungeret upåklageligt de gange jeg har handlet der. Som regel har jeg skiverne inden for en uges tid. De er sgu hurtige de japanere :-)
 
/Ersgaard
/Ersgaard
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hansemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 15:23
Lyder godt og tak.Smile
Mvh Hansemand
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 16:33
Det er jo også spørgsmålet om forbrugersikkerhed - tjek trustpilot.

Men ebay er måske en uofficiel konkurrent til amazon?

Men det tyder jo på, at vi mangler reel priskonkurrence, siden nogle køber Blu-ray skiver via ebay?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu