recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BMW
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBMW

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bj85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: BMW
    Sendt: 22-Marts-2008 kl. 21:47
Jeg har en BMW 525 tds fra 1997, altså E39 modellen. Jeg har en BMW buisness CD/radio. Problemet er, at når jeg vil indlæse en cd så skriver skærmen bare error.. Hvad kan være problemet?
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2008 kl. 15:35

Jeg har for nyeligt oplevet det samme med min Sony radio. Min er ca. 4 år og jeg har prøvet at smide en renseskive i uden held. Tror læseren er stået af. Af og til virker den og andre gange ikke. Det er meget forskelligt. Man skal selvfølgelig lige have i tankerne at det er et stykke elektronik der bliver udsat for drastiske temp.- og fugtforhold og jeg syntes at det er okay at min har holdt i 4 år. Det er blevet brugt forholdsvis flittigt

Du skal desværre nok satse på et nyt anlæg. De koster jo heller ikke så meget hvis altså ikke du stiller meget store krav.

Til top
rtoustrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2008
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 16:23
Hej BJ85

Det er højst sandsynligt dit drev eller laser der er gået. Problemet er at den slags ikke rigtigt kan betale sig at lave. Heldigvis kan man i dag få både ratstyring og hvad der ellers er af indbyggede ting til at virke på de fleste standard radioer. De koster så lidt i dag, så rep. er oftest ikke fornuftigt.

Med en ny headunit for du også mulighed for Mp3 og andre nye smarte features.
Med Venlig Hilsen
Rasmus Toustrup
www.CCPS.dk
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2008 kl. 22:08

Fik du løst problemet?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu