recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer TV
    Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 10:57
Hej kære recordere.

Jeg er novice på TV og tv box/kanaler markedet  så bær over med mine spørgsmål :-)

Jeg har Boxer TV i stuen og ville udvide til stuen ovenpå samt soveværelset. I den forbindelse skal jeg så bestille 2 extra kort. No problem. Den klarer man på boxer.dk. Mit spørgsmål går på kortmodulerne. Kan man bruge andre end dem Boxer selv sælger??

Venlig hilsen

Raja  
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 11:06

De sælgs også af de lokale forhandlere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


De sælgs også af de lokale forhandlere.

Jeg kan se der er nogle enkelte til salg på dba fra 100 - 300 kroner. noget problem i at købe et af dem. Det er vel i princippet " one fits all" :-) Boxer skal vel ikke gøre noget ved dem så de virker. Det er selve kortet kanalerne ligger på?


Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 11:13

Så længe det er det rigtige til Boxer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Så længe det er det rigtige til Boxer.

Tak Radiomange. Så må jeg se om de er til at handle med på dba :-) 

Kan se du har 4100 i "sted"

Jeg er selv født og opvokset i Kværkeby.-)

Ps: Har du nogen anbefalinger til tv løsning i hjemmet.  Er Boxer optimalt eller er der løsninger der et bedre/billigere osv. Jeg har et stort hus og har tv på 3 forskellige etager. Kælder, stuen og første sal. 


Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 11:32

Hvis man ser på kvaliteten, så er Kabel TV eller Sattelit det bedste.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 18:16
Det nemmeste at distribuere rundt er Boxer eller kabel tv.

Kabel tv kan du gøre uden kort.

Mener du kan købe op til fire kort med boxer. Man betaler en gang pr kort. Det smarte er at du kan tage et kort med i campingvognen, båd eller sommmerhus.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 19:08
mange tak for hjælpen gutter. jeg er nu blevet væsentlig klogere på alt det her med tv og tv kanaler og tunere osv.-) Nu skal jeg bare bruge en indendørs dvb-t antenne, så jeg smutter over i køb & salg og ser om der er nogen der skal af med en, men inden jeg gør det vil jeg gerne høre hvilken I erfarne anbefaler? 

Redigeret af BigRaj - 29-Oktober-2015 kl. 19:09
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 19:30

Indendørs antenne.? Det anbefales ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu