recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar med digital lydudgang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bærbar med digital lydudgang

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar med digital lydudgang
    Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:26
Jeg søger en bærbar (laptop eller notebook) med digital lydudgang - enten optisk eller coax. Det skal ikke være en Apple. Hvilke mærker tilbyder det og gerne til en billig penge.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:32
Du kan jo få USB lydkort med Digital Out, f.eks Behringer UCA202.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:35
Jo, men jeg vil gerne undgå USB, og sende signalet direkte fra den bærbare til min forstærker (som har indbygget DAC)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:39
Tvivler på at der er nogen forskel, i så fald minimal, USB er jo Digital.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:43
Nu er jeg på jagt efter en løsning, der ikke omfatter USB og/eller en seperat DAC. Det er derfor ligegyldigt, om der er forskel. Men tak for hjælpen ellers
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 22:00
Denne ACER-computer påstås ihvertfald på EDB-prisers hjemmeside at have SPDIF-output. Om det er optisk eller coax fremgår ikke, men man kan sikkert finde mere info på acers hjemmeside. Faktisk finder man ret mange bærbare, hvis man søger på SPDIF blandt bærbare på EDB-priser.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu