recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugergrupperne - bredere emner ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrugergrupperne - bredere emner ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Emne: Brugergrupperne - bredere emner ?
    Sendt: 20-Marts-2006 kl. 23:14

Hej Alle

Brugergrupperne er i dag kun DVD+HDD recordere. Eksempel:

     Pioneer DVD & HDD recordere
     For brugere af Pioneers harddisk og dvd-recordere

Jeg overvejer at omdøbe dem til alt indenfor det mærke. Eksempel:

     Pioneer udstyr
     For brugere af Pioneers forbrugerelektronnik

Dels fordi emnerne indenfor forummet langsomt spreder sig til andre områder også - især TV og modtagere til do. Dels fordi mange nok holder sig til samme mærke - hvis muligt - når de handler.

Men er det en god idé - hvad siger i ?

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 23:32

Vil nok foretrække den nuværende opdeling.

Hvor skal man evt finde en Playstation ?

Under Sony eller ????

 

Eller hvis jeg er interesseret i en HTPC, er det så under HTPC eller Zitech, Microsoft, Philips eller Sony.



Redigeret af lahan - 20-Marts-2006 kl. 23:38
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 00:14

Hej Lars,

Jeg synes redaktionen skal blive enig med sig selv om det her fortsat skal være "Community for Digitale Video Recordere & TV", "DVD & HDD-recordere, Plasma, LCD, HTPC, MCE og mediecentre" eller skal udvides til forbrugerelektronik som sådan.

Philips laver barbermaskiner m.m.m. Sony laver både mobiltelefoner, clockradioer og jeg ved snart ikke hvad. Og de andre store mærker har også en masse forskelligt til forbrugerne.

Når det er besluttet: Lav (alligevel) helst ikke om på emnerne, titlerne eller rammerne, for der er mange indlæg, der linker til brugergrupperne, både hvad navn og indhold angår. De kan komme til at pege forkert eller virke mindre aktuelle end de er, hvis omdøbninger griber om sig.

Og "modtagelse og udstyr" er nu lavet om til "digitalt TV". Hvad så med analog modtagelse - skal det nu under TV apparater eller hvad? Okay, det er måske off topic, men har dog at gøre med bredde vs. smalhed i et underforum at gøre.

Jeg synes, det pt. er meget fint som det er, og jeg fornemmer heller ikke, at brugerne klager over det. Det vigtigste set med mine øjne er

  • overskuelighed
  • at newcomers automatisk får lidt mere hjælp - f.eks. på et link på forsiden eller ved oprettelse - til at poste i det rette underforum, til at vælge sigende overskrifter og til at søge
  • at forummets server og moderation fungerer upåklageligt.
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 07:36
Jeg synes også godt om den nuværende opdeling - interesserer man sig for fjernsyn, ved man hvor man skal kigge, vil man vide noget om det digitale sendenet, ved man hvor man skal kigge, hvis man vil vide noget om HDD+DVD-optagere fra Sony, ved man hvor man skal kigge, har man generelle spørgsmål til DVD-optagere, ved man.....
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Henrik Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 08:15

Jeg syntes også den nuværende opdeling er at foretrække

/Henrik

Til top
Rasmus Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 08:15
Jeg synes det er en god ide, da de forskellige mærker ofte har funktioner i eksempelvis dvd og tv som samarbejder og jeg mener det vil øge overskueligheden 
Til top
Henrik Pedersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 08:17
Jeg syntes opdelingen er fin som den er.
Til top
MadManMingo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 09:05

Jeg synes også bedst om den, som den er. Tror der bliver lidt for meget "blandet landhandel" over emnerne, hvis de samles under hvert enkelt mærke. Man mister også lidt af sammenligningsgrundlaget mærkerne imellem indenfor det samme område.

Men derfor skal man selvfølgelig være åben for lidt nyt ind imellem.

Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 19:28
Jeg hopper med på flertals-bølgen....

Det jeg hovedsageligt læser om er Sony HDD/DVD, og jeg synes det ville være kedeligt, hvis jeg skulle til at springe halvdelen af indlægene over, fordi de handlede om Sony TV, Hifi, Sony/Ericson mobil telefoner,  Playstations osv.

Så lad mig be' om recordere.dk classic

Bare mit input !

Mvh Peter
Til top
Techfreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 19:51
Jeg tilslutter mig koret. Der er for mig ingen grund til at ændre på en stor succes. Det at forummet er gået fra kun at beskæftige sig med hd/dvd recordere til at omfatte hele specteret af hjemmebiograf dimser og dibidutter er for mig godt og tilstrækkeligt.

Iøvrigt er det fedt at i har skiftet server det har betydet meget for 'bruger oplevelsen'


Redigeret af Techfreak - 21-Marts-2006 kl. 19:53
mvh

Jørgen Giversen

Meget tilfredse ejer af: TV: Panasonic TX-P46G30Y + 42PX70 + 42PW6. DVR: Panasonic DMR-EH67. DSR: Pioneer VSX-921-K. BDP: Sony PS3. LS: KEF KHT2005.2 RMC: Logitech Harmony 885.
Til top
1mba Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2006 kl. 00:21

Hej Lars

Enig med Carser og andre "recordere.dk classic" tak.Clap

Hvis det er muligt, vil i så ikke være lidt mere strikse med at flytte "tråde" som er fejlplaceret, til det rigtige forum.Confused

I gør det allerede, men der er stadig "tråde" i "DVD & HDD Recordere" som bør flyttes.Confused

Hvis man som bruger, kikker i feks. "sony forum" er det jo ærgeligt hvis 5% af indlæggene ligger i et andet forum. Sådan sat lidt på spidsen.Wink

Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2006 kl. 10:03

Jeg vil også foretrække Recorder ala classico....

For rigtig nok at man som regel handler inden for samme mærke, men alligevel er det som regel kun en ting man kigger på ad gangen...

Så selvom jeg nu har Samsung, og mangler en HD recorder, er det jo også meget sjovt at se hvad folks erfaringer er med andre recordere. Det er jo, for mig, ikke relavant hvad folk skriver om Samsung tv/anlæg, med henblik på mit recorder køb.

Men ellers vil jeg gerne sige tal for et kanont forum, rart at se der stadig er forums der ikke er oversvmmet af børn med pubertet problemer.

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu